۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
طرح های آبزی پروری کوچک مقیاس در ۴۴ روستای ساحلی استان بوشهر اجرا شد
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

طرح های آبزی پروری کوچک مقیاس در ۴۴ روستای ساحلی استان بوشهر اجرا شد

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: طرح های آبزی پروری کوچک مقیاس در ۴۴ روستای ساحلی استان بوشهر اجرا شد.

علی باستین در حاشیه برپایی میز خدمت در شهرستان تنگستان در گفت وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: میز خدمت در شهرستان های مختلف با حضور مدیران ارشد استان بوشهر برپا شده و نتیجه نهایی این برنامه ها، رضایت خاطر مردم شریف نقاط مختلف استان است.

وی افزود: امروز در حوزه اقتصادی بیش از ۶۰ نفر از مردم شهرستان تنگستان، با مراجعه به میز خدمت، دغدغه های خود را مطرح کردند و تمام موارد، تک به تک بررسی و پیگیری شد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در راستای تحقق عملی شعار سال و به منظور تقویت اقتصاد دریامحور در تنگستان، طرح های ارزشمندی اجرایی شده که بویژه طرح های خُرد ماهی در قفس که با استقبال مردمی مواجه شده، گامی در تحقق عملی شعار سال است.

باستین تصریح کرد: توسعه آبزی پروری کوچک مقیاس در روستای خور شهاب اجرایی شده که متولیان امر و دستگاه های اجرایی استان، حمایت و پشتیبانی لازم را از توسعه زیرساخت ها تا بچه ماهی و خوراک ماهی و برداشت و فروش و صادرات، انجام می دهند.

وی اضافه کرد: طرح های آبزی پروری کوچک مقیاس در ۴۴ روستای ساحلی استان بوشهر اجرایی و عملیاتی می شود و علاوه بر جهش تولید، اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان نیز در بر خواهد داشت.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر در تشریح مزایای آبزی پروری کوچک‌مقیاس گفت: طرح های بالای ۱۰۰ تن باید در فاصله ۱۰ مایلی دریا اجرا شوند و مستلزم هزینه بالایی است ولی طرح های کوچکتر، در سواحل اجرایی شده و با سرمایه گذاری اندک، سود قابل توجهی در بر دارد.

باستین تاکید کرد: اجرای این طرح، سبب می شود بازگشت سرمایه در کمتر از یکسال انجام شود و مردم نیز مستقیما در تولید مشارکت خواهند داشت.

کد خبر: ۲۸۶٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha