۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
حسین واعظیان رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام شد
با حکم رئیس ستاد اجرایی فرمان امام؛

حسین واعظیان رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام شد

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با صدور حکمی، واعظیان را به عنوان رئیس مرکز ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور رسانه‌ای بین‌الملل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) منصوب کرد.

به گزارش بازار، سید پرویز فتاح، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، حسین واعظیان را به عنوان رئیس مرکز ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور رسانه‌ای بین‌الملل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:

جناب آقای حسین واعظیان

سلام علیکم

نظر به تعهد، تجربیات ارزنده و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان رئیس مرکز ازتباطات، اطلاع‌رسانی و امور رسانه‌ای بین‌المللی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های ستاد، واحدهای بلافصل، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه و حوزه‌های وابسته، به نحوی برنامه‌ریزی و اقدام نمایید که اهداف و برنامه‌های ستاد در حوزه‌ی اطلاع‌رسانی به شایستگی تحقق یابد و نقش مجموعه‌ی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ایفای به موقع و درست مسئولیت‌های اجتماعی و ایجاد امید در جامعه به ویژه در حوزه‌های کارآفرینی، ایجاد اشتغال، محرومیت‌زدایی و تعالی محرومین به طور برجسته و روشن برای مردم منعکس گردد.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال، همکاری و هماهنگی معاونین و تمامی مدیران مجموعه ستاد در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. توفیقات روزافزون آن جناب را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) از خداوند متعال مسألت دارم.

گفتنی است فتاح با ارسال نامه جداگانه‌ای از زحمات و خدمات صادق‌مهدی غفرانی رئیس سابق مرکز ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور رسانه‌ای بین‌الملل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز قدردانی کرد.

در نامه رئیس ستاد اجرایی فرمان امام آمده است: بدینوسیله از اهتمام ارزشمند، تلاشها و زحمات شایسته‌ی جنابعالی در مدت همکاری به عنوان رئیس مرکز ارتباطات، اطلاع‌رسانی و اموررسانه‌ای بین‌المللی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، صمیمانه قدردانی نموده، از دیدگاه خداوند متعال دوام سلامتی، بهروزی و توفیقات آن جناب را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه‌ی عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) مسألت می‌نمایم.

کد خبر: ۲۵۹٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha