۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
آغاز مجدد ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان خبر داد:

آغاز مجدد ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان

زنجان - مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن از فرداد (دوشنبه) ۱۹ اسفندماه در استان انجام می شود.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار از آغاز ثبت نام ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن بدون محدودیت ظرفیت در زنجان خبرداد و گفت: متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه نوزدهم تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه بیستم اسفندماه با مراجعه به سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن (به آدرس tem.mrud.ir) نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان گروه دوم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در استان (زنجان، خرمدره، صایین قلعه، هیدج، گرماب، زرین رود، سهرورد، سجاس زرین آباد، چورزق، ماهنشان و سلطانیه) می توانند، در این طرح ثبت نام کنند.

بیات منش ادامه داد: متقاضیان که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کرده اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در شهرهایی که در مرحله اول و دوم ثبت نام قرار نداشته اند، در صورت تامین زمین در مراحل بعدی در این شهرها نیز ثبت نام صورت خواهد پذیرفت، گفت: متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام کنند.

بیات منش افزود: پس از اتمام زمان ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهائی با لحاظ شاخص هائی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و…، اولویت بندی و انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: افرادی که در مرحله اول، ثبت نام کرده وبه عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه بیش از ۹ هزار نفر در سامانه اقدام ملی مسکن در استان ثبت نام کرده بودند، گفت: پنج هزار و ۳۰۰ نفر از ثبت نامی های طرح اقدام ملی مسکن در زنجان ریزش داشته است.

بیات منش با بیان اینکه از ۴۰۰ هزار واحد مسکن که در طرح ملی اقدام مسکن بود سهم زنجان بیش از ۱۰ هزار واحد بود، ادامه داد: با مساعدت استاندار زمین‌های خالی که در شهر زنجان بود به اجرای این طرح اختصاص یافت و در مجموع ساخت مسکن در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان به ۱۳ هزار و ۴۸۰ واحد افزایش یافته است.

کد خبر: ۸٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی بهاور IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
      0 0
      میخوام ثبت نام کنم نمیشه ازتبریز
    • محمد IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      0 0
      شماروبخداقسم دوباره بازکنیدوثبت نام کنید۸سال ازدواج کردم مستاجرم نتونستم ثبت نام کنم