۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۴
«قطعه ۴» پروژه زنجان - دندی متوقف شد
به دلیل کمبود اعتبار؛

«قطعه ۴» پروژه زنجان - دندی متوقف شد

زنجان- سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: «قطعه ۴» پروژه زنجان به دندی به طول حدود «۱۷ کیلومتر» و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید احمد خلیلی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل راه و شهرسازی زنجان، به اشاره به پروژه عملیات بهسازی و احداث محور زنجان- دندی- تخت سلیمان، گفت: مسیر ارتباطی زنجان – دندی – تخت سلیمان جاده‌ای کوهستانی بوده که به دلیل عرض کم از جمله جاده‌های حادثه خیز استان به شمار می رود و از طرفی تردد کامیون ها نیز در این جاده به نسبت دیگر جاده‌ها بیشتر است.

وی اظهار کرد: این پروژه جزو پروژه‌های تفویضی نبوده و مستقیم توسط شرکت ساخت و توسعه زیر بنایی حمل و نقل کشور پیگیری می شود.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه با ساخت این طرح مسیر تردد استان زنجان با بخش جنوبی استان آذربایجان غربی از دو و نیم ساعت به یک و نیم ساعت کاهش خواهد یافت، گفت: محور مذکور ذیل طرح بهسازی راه اصلی زنجان- تکاب و زنجان- بیجار با طول«۱۲۸ کیلومتر» در محدوده استان زنجان بوده که «۳۰کیلومتر »از آن در سال‌های گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

خلیلی،تاکید کرد: از مهم ترین ضرورت‌های اجرای این طرح افزایش ایمنی محور برای استفاده مسافران و رانندگان وسایط نقلیه سنگین و همچنین ایجاد و بهسازی راه ارتباطی استان زنجان با استان آذربایجان غربی و راه ارتباطی مرکز استان با شهرستان‎های دندی و ماهنشان و راه ارتباطی روستاهای تابعه با مرکز شهرستان‌ دندی و افزایش ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای و افزایش ظرفیت ترانزیت مصالح معدنی است.

وی گفت: هم اکنون «قطعه ۳» به طول« ۲۷ کیلومتر» و پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در دست اجرا بوده و «قطعه ۴» به طول حدود «۱۷ کیلومتر» و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.

کد خبر: ۲۹۳٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 2
    • احد IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      0 0
      به خدا خنده داره وظلم در حق مردم منطقه است کدام کم بود بودجه آقای نماینده آقای سید جمال موسوی اگر درآمد معدن سرب روی انگوران که ۱۰۰سال هست واسه این کشور در آمد داره اختصاص بدن به این جاده جاده را روکش طلا می‌زند نه آسفالت این معدن کمترین قیمت هر تن خاک اش ۳۵میلیون تومان هست کمترین استخراج روزانه ۵۰۰تن هست بینید چه درآمدی دارد خنده داره بعضی حرفها
    • علی IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
      6 1
      به دلیل بله قربان بودن مسیولین راه استان زنجان همه راهها در این استان متوقف است چونکه از طریق رابطه اومدن همیشه دستشون بسته است و مقایسه کنیم با استان قزوین واقعا من خجالت می کشم درکنار دوستان قزوینی
    • شهرام بهادری انگورانی DE ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
      4 0
      جای بسی تاسف است که پس از سالها و برداشت میلیارد میلیاردی از معدن سرب و روی انگوران هنوز جاده ۹۰ کیلومتری با کسر بودجه مواجه است، واقعا که...
    • ناشناس IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      3 0
      اون جاده اصلا نه تابلو دید در شب داره نه چرا غ واقعا شب ها ترسناک حالا خود جاده بماند که چقدر مخاطره آمیز میش / گاردریل هم همرنگ آسفالت اصلا دیده نمیش بیشترین تصادفات هم در این جاده هست و متاسفانه هیچکس اهمیت نمی‌دهد.
    • ناشناس IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      0 0
      در ضمن این تصویری که تو تیتر زدین جاده از ما بهترون اصلن جاده ابن شکلی نیست ی جاده که حتی خط کشی درستو حسابی ندارد نمیدونم اونهمه معدن کجا هزینه میش . هعی