۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
۱۳۸ واحد مسکن روستایی یزد تسهیلات بلاعوض دریافت کردند
مدیرکل بنیاد مسکن یزد:

۱۳۸ واحد مسکن روستایی یزد تسهیلات بلاعوض دریافت کردند

یزد- قربانیان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد در مورد پرداخت تسهیلات بلاعوض به روستاییان به ارائه تسهیلات به ۱۳۸ واحد روستایی در یکسال گذشته اشاره کرد.

علیرضا قربانیان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تسهیلات روستاییان در راستای بهسازی روستا، بیان کرد: عملیات آسفالت با استفاده از اعتبارات بند(ه) تبصره ۱ قانون بودجه کشور جهت معابر اصلی روستاهای دارای طرح هادی در ۷۰ روستا اجرا شده و به ۷۶۱ واحد پرداخت تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی برای ۱۸ واحد مسکن روستایی پرداخت شده است، گفت: ۱۰۲ واحد روستایی تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف تکمیل واحدهای نیمه‌تمام، مرمت و نوسازی واحدهای بومگردی و اصلاح الگوی مصرف انرژی را دریافت کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به پرداخت تسهیلات بلاعوض به روستاییان استان افزود: در خصوص تکمیل واحد مسکونی خانواده‌های محروم و کم‌برخوردار روستایی به ۱۶ واحد روستایی، جهت تکمیل واحدهای مسکونی نیمه‌تمام به ۱۲۷ واحد و جهت ساخت واحد مسکونی به خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر به پنج واحد روستایی کمک بلاعوض پرداخت شده است.

قربانیان در خصوص صدور اسناد در شهرها و روستاها بیان کرد: در یکسال گذشته ۲۸۰ جلد سند در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و یک هزار جلد سند روستایی صادر شده است.

وی در مورد اخذ اسناد اراضی تملکی، گفت: در مدت یک سال گذشته ۵۰ هکتار اخذ اسناد اراضی تملکی و ۳۰ هکتار تملک زمین روستایی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد با بیان اینکه طرح هادی روستایی در یکسال گذشته در ۱۱۰ روستای استان یزد اجرا شده است، افزود: اکنون یک هزار و ۵۰۰ قطعه واگذاری زمین جهت ساخت مسکن روستایی انجام شده است و تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی در ۲۵ روستا به پایان رسیده است.

کد خبر: ۴۵٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha