۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
۶۴ درصد شبکه سیمی جنوب کرمان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است
مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان:

۶۴ درصد شبکه سیمی جنوب کرمان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است

جیرفت- صدیقی، مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت: در جنوب استان کرمان تاکنون بیش از ۶۴ درصد شبکه سیمی تک فاز و دو فاز به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

حمزه صدیقی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص سرقت سیم و کابل اظهار کرد: این مساله چالشی است که با آن مواجه هستیم. یکسری افراد سودجو اقدام به سرقت کابل های برق می کنند و به مردم آسیب وارد می کنند.

صدیقی به انجام اقدامات نظامی، قضایی در این زمینه اشاره و بیان کرد: در مواردی در لحظه سرقت سیم، وسایل مردم دچار آسیب شده است. به همین دلیل مجموعه قضایی و انتظامی به شدت با سارقان برخورد می کنند.

وی با اشاره به تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار اظهار کرد: این مساله به بهبود کیفیت ولتاژ کمک می کند و تاکنون بیش از ۶۴ درصد شبکه سیمی تک فاز و دو فاز به خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان بیان کرد: جنس شبکه خودنگهدار از آلومینیوم بوده و چون سه فاز با هم است ارزش مالی برای سرقت ندارد.

وی با اشاره به اینکه دنبال این هستیم که برق با کیفیت را در اختیار مردم قرار دهیم، افزود: این تجهیزات جزو بیت المال است و همه ارکان نظامی، انتظامی و امنیتی با جدیت برخوردهای لازم در این زمینه را انجام می دهند.

صدیقی گفت: در استان کرمان مورد خاصی از سرقت کابل نداشته ایم و موارد اتفاق افتاده بلافاصله شناسایی و با آنها برخورد شده است.

کد خبر: ۲۹۸٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha