۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
تدوین سند جدید با محوریت مهارت‌آموزی و نگاه به آینده الزامی است
معاون وزیر تعاون:

تدوین سند جدید با محوریت مهارت‌آموزی و نگاه به آینده الزامی است

عظیمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه مشترک کارگروه سه گانه شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای بر تدوین سند جدید با محوریت مهارت‌آموزی و نگاه به آینده تأکید کرد.

به گزارش بازار، مهرداد عظیمی سرمایه انسانی را به عنوان بزرگترین سرمایه ملی هر کشور عنوان کرد و گفت: هر نظام و حاکمیتی، باید بداند مهم‌ترین سرمایه، سرمایه انسانی است که در رأس همه داشته ها قرار دارد و چون توانمندسازی نیروی انسانی به عنوان سرمایه ملی، فصل مشترک اعضای کارگروه شورای عالی است و همه ما مکلف به صیانت و توسعه این سرمایه هستیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دبیر شورای عالی اشتغال با تأکید بر هم‌افزایی ظرفیت کامل نهادهای عضو شورا در تربیت و توانمندسازی نیروی انسانی مورد نیاز بازار کار، تصریح کرد: این شورا، جای بسیار مهمی در گره‌گشایی مشکلات سرمایه انسانی است و امروز به نقطه‌ای رسیدیم که در تدوین سند جدی با محوریت مهارت‌آموزی و نگاه به آینده تلاش کنیم.

معاون وزیر کار خاطرنشان ساخت: زمینه‌ی کار برای کشورمان وسیع و فراهم است و همه باید در این شورا در کنار هم از نگاه بخشی بپرهیزیم و به فکر آینده کشورمان باشیم و قانع به داشته هایمان قانع نباشیم و در راه اعتلای کشور قدم برداریم.

وی با تبریک گرامیداشت هفته بسیج و تأکید بر گره‌گشایی برای ایران عزیز و نسل آینده، بیان داشت: تمامی مردم ایران، صاحبان این انقلاب هستند و باید این دستاوردها و موفقیت ایران را به بیرون از کشور صادر کنیم.

عظیمی در پایان سخنان خود بر هم‌افزایی دستگاه‌های زیرمجموعه شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی تا حصول نتیجه و تکمیل زنجیره اشتغال که همان تربیت سرمایه انسانی و اشتغال آن است، تأکید کرد.

در این جلسه حمیدرضا ثابت نژاد، مسئول شورای عالی مهارت با اشاره به اهمیت شورای عالی نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی در تربیت نیروی توانمند، توضیحات مبسوطی درخصوص تکالیف قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی ارائه کرد.

کد خبر: ۲۵۷٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha