۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
عرضه دو صکوک مرابحه برای بخش خصوصی

عرضه دو صکوک مرابحه برای بخش خصوصی

فرابورس ایران دوشنبه ۱۰ مهر میزبان عرضه دو صکوک مرابحهِ بخش خصوصی به ارزش بیش از هزار میلیارد تومان است.

به گزارش بازار، با مجوز سازمان بورس صکوک مرابحه شرکت طبیعت سبز پارس کهن (سهامی خاص) به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان و شرکت صنایع آرمان سلولز یزد (سهامی خاص) به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان از طریق فرابورس ایران از دوشنبه ۱۰ مهر به مدت سه روز کاری عرضه عمومی می‌شود.

صکوک مرابحه شرکت طبیعت سبز پارس کهن به ارزش ۱ همت جهت تامین سرمایه در گردش به منظور خرید مواد اولیه برای تولید و فروش محصولات غذایی با نمادهای طبیعت ۰۶۱ الی طبیعت ۰۶۴ از طریق فرابورس ایران عرضه می‌گردد.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۲۳ درصد می‌باشد که اقساط آن هر سه ماه یکبار پرداخت می‌گردد. شرکت‌های تامین سرمایه کاردان، کیمیا و سپهر و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی کارون به عنوان بازارگردانان و صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت نگین سامان، شرکت‌های تامین سرمایه کاردان، کیمیا و سپهر و گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما به عنوان متعهدین پذیره‌نویسی اوراق ایفای نقش می‌کنند. همچنین، بانک تجارت ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق بوده و ناشر آن شرکت واسط مالی مرداد پنجم می‌باشد.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۲۳ درصد می‌باشد که اقساط آن هر سه ماه یکبار پرداخت می‌گردد. صکوک مرابحه شرکت صنایع آرمان سلولز یزد از طریق شرکت کارگزاری تامین سرمایه تمدن به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان بازارگردان و متعهد پذیره‌نویس توسط شرکت واسط مالی مرداد چهارم (با مسئولیت محدود) منتشر می‌شود. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق نیز بانک توسعه تعاون می‌باشد.

کد خبر: ۲۴۶٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha