۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
سمنانی‌ها سهام عدالتشان را نفروشند/ فروختن مساوی ضرر کردن
یک کارشناس اقتصادی:

سمنانی‌ها سهام عدالتشان را نفروشند/ فروختن مساوی ضرر کردن

شاهرود- ملکی‌زاده، یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه مردم استان سمنان سهام عدالتشان را نفروشند، گفت: این سهام دارای ارزشی بیشتر از آنچه مردم فکر می کنند است لذا مردم فریب دلالان را نخورند.

سعید ملکی‌زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه ارزش سهام عدالت بیشتر ازآنچه مردم فکر می‌کنند است لذا آن را نباید فروخت، بیان کرد: یکی از مسئولان بلندپایه درزمینهٔ سهام عدالت عنوان کرده که «ارزش سبد دارایی‌های سهام عدالت بیشتر از ارزش روز و مبلغ اعلام‌شده است» لذا این نشان می‌دهد که اگر مردم مبادرت به فروش آن کنند سرمایه گران‌بهایی را ازدست‌داده‌اند.

وی بابیان اینکه نباید فریب دلالان را خورد، تأکید کرد: ایجاد رغبت و انگیزه در مردم برای فروش سهام عدالت عین نا عدالتی است و البته خلاف سخنان و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز محسوب می‌شود.

مردم بفروشند ضرر می‌کنند
این کارشناس اقتصادی بابیان اینکه مسئولان نباید باعث شوند تا مردم دچار گمراهی و اشتباه شوند، بیان کرد: اگر سهام‌داران را به فروش هیجانی سهامشان ترغیب کنیم اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌ایم.

ملکی زاده بابیان اینکه اساس و بنیان سهام عدالت مانند نامش، عدالت‌گستری است نه اینکه عده‌ای بخواهند با آن دلالی کنند، گفت: از سویی نباید مردم را گمراه کرد و از سوی دیگر مردم هم نباید به‌راحتی به هرکسی اعتماد کرده و سهامشان را بفروشند.

وی افزود: واضح است که مردم اگر در این برهه زمانی سهامشان را بفروشند ضرر خواهند کرد.

کد خبر: ۲۲٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha