۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
بررسی نوسان روزانه بازار آهن

بررسی نوسان روزانه بازار آهن

روز گذشته شاهد تثبیت نرخ محصولات فولادی در اکثر حوزه‌ها بودیم، به طوری که قیمت میلگرد آجدار عمدتا ثابت اعلام شد.

به گزارش بازار به نقل از آهن پرایس، روز گذشته شاهد تثبیت نرخ محصولات فولادی در اکثر حوزه‌ها بودیم، به طوری که قیمت میلگرد آجدار عمدتا ثابت اعلام شد اما چمند کارخانه از جمله کارخانه‌ ذوب آهن اصفهان، شاهرود، امیرکبیر و ... حدود ۵۰ الی ۱۵۰ تومان کاهش قیمت داشتند.

انواع ورق‌ها نیز مانند ورق سیاه، ورق گالوانیزه، ورق رنگی و روغنی تقریبا ثبات قیمت داشتند و تنها ورق سیاه فولاد مبارکه حدود ۱۰۰ الی ۴۰۰ تومان کاهش قیمت داشت. قیمت نبشی و ناودانی نیز عمدتا بدون تغییر قیمت عرضه شدند.

قیمت روز تیرآهن علاوه‌بر ثبات در برخی شرکت‌ها، با کاهش ۱۰ الی ۵۰ هزار تومانی در بسیاری از کارخانه‌ها همراه بود. قیمت قوطی پروفیل و انواع لوله‌ها نیز عمدتا ثابت اعلام شد و تنها کارخانه پروفیل یاران در برخی ضخامت‌ها کاهش ۱۰۰ تومانی داشت.

قیمت دلار نیز با نوسانات جزئی همچنان در کانال ۳۲ هزار تومانی معامله می‌شد، به طوری که با کمی افزایش در بازار آزاد حدود ۳۲ هزار و۸۳۰ تومان معامله شد.

گزارش‌ها از بورس کالا از عرضه ۲۷ هزار و ۳۹ تنی میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی حکایت دارد. از این میزان حدود ۵۶ هزار و ۴۸۸ تن به میلگرد اختصاص دارد که قیمت پایه آن ۱۴ هزار و ۴۴۰ تومان در نظر گرفته شده که بیانگر افزایش ۱/۰۳ درصدی نرخ این محصول در مقایسه با آخرین عرضه است.

کد خبر: ۱۸۰٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha