۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
کدام توکن های بازار ارزهای دیجیتال ارزش خرید دارند؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

کدام توکن های بازار ارزهای دیجیتال ارزش خرید دارند؟

اطلاعات مندرج در پلتفرم ردیاب هوشمند بلاکچینی سنتیمنت نشان دهنده فرصت خوب ایجاد شده برای برخی ارز ارزهای بازار طی این روزها است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ اطلاعات مندرج در پلتفرم ردیاب هوشمند بلاکچینی سنتیمنت نشان دهنده فرصت خوب ایجاد شده برای برخی ارز ارزهای بازار طی این روزها است.

این اطلاعات نشان می دهند که دستکم برخی از توکن های بازار همچون یونی سوآپ و شیبا زیر ارزش واقعی خود در بازار کلید خورده و از ریسک سرمایه گذاری کمتری برخوردار هستند. با اینحال، برخی دیگر از ارزها همچون بیت کوین، اتریوم و تانکوین در حال حاضر قیمتی بیش از ارزش واقعی خود در بازار داشته که همین امر، ریسک سرمایه گذاری این ارزها را افزایش می دهد.

کدام توکن های بازار ارزهای دیجیتال ارزش خرید دارند؟

گزارش سنتیمنت، ارزهای یاد شده را در محدوده خرید و فرصت (سرمایه گذاری) معرفی کرده و برخی درگیر ارزها همچون دوج کوین و ماتیک را در محدوده خنثی دسته بندی کرده است. لازم به ذکر است، سنتیمنت برای دسته بندی ارزها بر اساس ارزش خرید، از شاخص MVRV استفاده می کند که شاخصی مناسب برای شناسایی میزان ریسک سرمایه گذاری روی ارزهای مختلف محسوب می شود.

بر این اساس، توکن های شیبا و یونی سوآپ به ترتیب، ۴ درصد و ۹ درصد زیر ارزش واقعی خود طی هفته گذشته معامله شده که از این گپ می توان به عنوان سود بالقوه استفاده کرد. طبق ارزیابی فاکتورهای مختلف، در صورت بازگشت بیت کوین به اهداف قیمت بالاتر، این ارزها قابلیت بازکشت به قیمت حقیقی خود را خواهند داشت.

کد خبر: ۲۹۳٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha