۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
۲۴ هزار زنجانی برای طرح ملی اقدام مسکن ثبت‌نام کردند
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۲۴ هزار زنجانی برای طرح ملی اقدام مسکن ثبت‌نام کردند

زنجان - مدیرکل راه و شهرسازی زنجان به ثبت نام طرح ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: این طرح در سه مرحله انجام و در مجموع بیش از ۲۴ هزارو ۴۷۰ نفر ثبت نام کردند.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار، به اعلام نتایج طرح ملی اقدام مسکن اشاره کرد و گفت: نتایج ثبت نامی‌ها بر اساس شرایط لازم اواخر اردیبهشت ماه اعلام می‌شود. 

وی به ثبت نام طرح ملی مسکن در زنجان اشاره کرد و گفت: در سه مرحله این طرح در استان انجام شد و در مجموع بیش از ۲۴ هزارو ۴۷۰ نفر ثبت نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: در مرحله اول طرح ملی اقدام مسکن تعداد ۹ هزار نفر ثبت نام کردند و سهمیه استان در این مرحله تنها چهار هزار واحد بود که سه هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط و بقیه ریزش کردند و در دور دوم ثبت‌نام در اسفند ۹۸ هم حدود ۱۵ هزار نفر ثبت نام کردند و در مرحله سوم نیز تنها در دو شهر آببر و قیدارهم بیش از ۴۷۰ نفر در این طرح ثبت نام کردند.

بیات منش با بیان اینکه در شهر زنجان زمینی برای ساخت شش هزار واحد مسکونی تعیین شده است، ابراز داشت: ظرفیت زمین‌های متعلق به بنیاد مستضعفان برای تولید مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن دو هزار و ۵۰۰ واحد است و احداث دو هزار واحد در این زمین‌ها پیش‎بینی شده است.

وی افزود: فراخوان برای دعوت از پیمانکاران و انبوه‌سازان برای ساخت واحدهای طرح اقدام ملی تولید مسکن انجام شده و ۶۰ سازنده وپیمانکار پس از فراخوان مراجعه و پرونده‌ها به شکل الکترونیکی ارسال و بررسی شده و از بین این‌ها ۱۸ شرکت برای ساخت مسکن با توجه به شرایطی انتخاب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان تاکید کرد: سهم استان از طرح ملی اقدام مسکن بیش از ۱۳ هزار و ۴۸۰ واحد است و زمین به اندازه کافی برای ساخت مسکن در زنجان وجود دارد. 

کد خبر: ۱۶٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha