۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
آغاز ثبت نام در آزمون گواهینامه حرفه ای بازار سرمایه
مسئول مرکز آموزش سازمان بورس خبر داد

آغاز ثبت نام در آزمون گواهینامه حرفه ای بازار سرمایه

سادات، مسئول مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با افزایش ظرفیت در آزمون گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه، آزمون های جدید تعریف و بارگذاری و امکان ثبت نام متقاضیان از ۲۵ شهریور ۹۹ فراهم شد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه، امین سادات مسئول مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: به دلیل تکمیل ظرفیت‌های اعلام شده و تقاضای بالای داوطلبان به منظور ایجاد فرصت ثبت نام، با مساعدت  های صورت گرفته، ثبت نام آزمون‌های جدید از ساعت ۸:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت هر آزمون ادامه خواهد داشت.

مسئول مرکز آموزش با بیان اینکه ظرفیت‌های جدید به منظور ایجاد فرصت برای ثبت نام داوطلبان در آزمون‌های شش ماهه دوم است، گفت: به جهت ایجاد فرصت یکسان و مناسب برای داوطلبان، در این دوره امکان تغییر و جابجایی هیچ آزمونی وجود ندارد، بنابر این به داوطلبان توصیه می‌شود با دقت بیشتری زمان و ساعت آزمون خود را انتخاب کنند.

سادات در خصوص لزوم رعایت پیش‌نیاز تمامی آزمون‌ها عنوان کرد: لازم است تمامی داوطلبان پیش از انتخاب آزمون، قوانین پیش‌نیاز و هم‌چنین شرایط عمومی و اختصاصی را مطالعه کنند.

وی همچنین تأکید کرد: برابر خط مشی سازمان و به منظور حفظ سلامتی تمامی داوطلبان، مقرر شده  آزمون‌های این دوره حداکثر با ۵۰ درصد ظرفیت و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.

برای اطلاع از برنامه زمان‌بندی آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه به آدرس https://icmc.seo.ir مراجعه شود.

کد خبر: ۴۰٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha