۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی اعلام شد

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی اعلام شد

شرکت ۳۱۲.۶ میلیارد تومانی سرمایه گذاری سلیم، هفته آینده معارفه می شود تا با عرضه اولیه ۲۰ درصد سهام در آینده نزدیک وارد بازار سرمایه شود.

به گزارش بازار، جلسه معارفه شرکت سرمایه گذاری سلیم با نماد "سلیم" ساعت ۱۴ روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۸ و ۱۹ تیر از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می توانند سوالات را تا ساعت ۱۶ دوشنبه از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، سرمایه‌گذاری سلیم اول بهمن سال ۸۳ ثبت و ۶ اسفند سال ۹۳ توسط تعاونی اعتبار کارکنان ایران خودرو تملک شد. موضوع فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری در اوراق مشارکت است.

سرمایه شرکت با ۳۴ نیروی انسانی در بدو تاسیس بالغ بر یک میلیون تومان بوده که طی چند مرحله افزایش سرمایه به ۳۱۲.۶ میلیارد تومان رسیده است. ۲۷.۲ درصد سهام این شرکت به ایران خودرو دیزل و ۷۲.۷ درصد سهام به سایر سهامداران حقیقی تعلق دارد.

شرکت‌های تابعه شامل ایمن خودرو شرق، گوهر فام، ترنیان سهم، گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان و قند ثابت خراسان هستند که ۱۰۰ درصد سهام سه شرکت اول و ۳۵ و ۱۹ درصد سهام شرک چهارم و پنجم در اختیار "سلیم" است.

کد خبر: ۲۹۳٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha