۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
ارزش بازار سرمایه به ۷ هزار میلیارد تومان رسید
معاون بازار شرکت بورس تهران:

ارزش بازار سرمایه به ۷ هزار میلیارد تومان رسید

گودرزی، معاون بازار شرکت بورس تهران گفت: ارزش بازار سرمایه از ۹۳۰ هزار میلیارد تومان اواسط مرداد ماه سال گذشته امروز به هفت هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، «محمود گودرزی» افزود: طی دو سال اخیر استقبال خیلی خوبی از بازار سرمایه شده به نحوی که روند معاملات(حجم معاملات و ارزش بازار سرمایه) ۱۰ تا ۱۲ برابر بیشتر شده است.

وی اظهارداشت: این افزایش ترنور مالی در بازار سرمایه بار سنگینی به سامانه های معاملاتی تحمیل می کند.

معاون بازار بورس تهران گفت: جدا از این در هر عرضه اولیه بیش از پنج میلیون نفر شرکت می کنند.

وی افزود: با این وجود باید تدبیری کرد تا اختلالاتی که در روند معاملات ایجاد می شود به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

گودرزی بیان داشت: برای اینکه روند معاملات دچار اختلال نشود بصورت موقت تصمیم گرفته شد ساعات جلسات معاملاتی صنایع بورس تهران تغییر یابد.

وی ادامه داد: بر این اساس در جلسه معاملاتی اول زمان پیش‌گشایش از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا هشت و ۴۵ دقیقه و زمان انجام معاملات از ساعت هشت و ۴۵ دقیقه تا ۱۱ و ۴۵ دقیقه است.

معاون بازار بورس تهران گفت: در این جلسه معاملاتی تمامی صنایع به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت ‌های چند رشته ‌ای صنعتی و صنعت فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله هستند.

وی افزود: در جلسه معاملاتی دوم زمان پیش‌گشایش از ساعت ۱۲ تا ۱۲ و ۱۵ دقیقه و زمان انجام معاملات از ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه تا ۱۵ و ۱۵ دقیقه است.

گودرزی یادآورشد: در جلسه معاملاتی دوم صنایع فلزات اساسی، شرکت ‌های چند رشته‌ای صنعتی و فرآورده ‌های نفتی، کک و سوخت هسته ‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله است.

کد خبر: ۳۶٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha