۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
۵۷ درصد از وجه گندم خریداری شده در استان کردستان پرداخت شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

۵۷ درصد از وجه گندم خریداری شده در استان کردستان پرداخت شد

سنندج – اسکندری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از تداوم پرداخت وجه گندم خریداری شده در این استان خبر داد و گفت: میزان پرداختی ها تا امروز به ۵۷ درصد رسیده است.

پیمان اسکندری در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به پیگیری های صورت گرفته در راستای تسریع در پرداخت وجه گندم خریداری شده در استان کردستان، اظهار کرد: خوشبختانه تا امروز ۵۷ درصد از طلب گندم کاران کردستانی پرداخت شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: بعد از تاخیر صورت گرفته در راستای پرداخت وجه گندم خریداری شده، پیگیری های زیادی از سوی مسئولان استانی و کشوری صورت گرفته و خوشبختانه طی دو هفته اخیر، روند پرداخت ها تسریع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان افزود: در نهایت مجموع گندم خریداری شده به صورت تضمینی در استان کردستان به یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۶۱۱ تن رسید که باعث شد تا کردستان در ردیف استانهای برتر کشور در زمینه تولید گندم قرار گیرد.

وی عنوان کرد: همچنین مجموع وجه گندم خریداری شده در استان کردستان به رقم بیش از ۲۰۷ هزار میلیارد رسید و خوشبختانه طی دو هفته اخیر روند مناسبی در راستای پرداخت وجه صورت گرفته است.

اسکندری با اشاره به رقم پرداخت شده به گندم کاران کردستانی تاکنون، بیان کرد: تا امروز بیش از ۱۱۸ هزار میلیارد ریال از وجه گندم خریداری شده به حساب کشاورزان واریز شده است که ۵۷ درصد از طلب آنها از دولت را شامل می شود.

وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم در خصوص تسریع در روند پرداخت ها صورت گرفته است، افزود: انتظار می رود که روند پرداخت ها تسریع شود تا کشاورزان بتوانند برای کشت خود در سال زراعی آینده برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.

کد خبر: ۳۰۳٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha