۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
شهرداری آبادان تمهیدات لازم را برای پیشگیری آبگرفتگی پس از بارندگی انجام دهد
نماینده مردم آبادان در مجلس خواستار شد؛

شهرداری آبادان تمهیدات لازم را برای پیشگیری آبگرفتگی پس از بارندگی انجام دهد

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خواستار انجام تمهیدات لازم برای پیشگیری از آبگرفتگی پس از بارندگی‌های امسال توسط شهرداری این شهر شد.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: چنانچه از هم اکنون لایروبی‌ و اقدامات مناسب انجام نشود شاهد آبگرفتگی در شهر آن هم با کوچک‌ترین بارندگی خواهیم بود بنابر این از شهرداری آبادان انتظار می‌رود تمهیدات لازم برای بارش‌های احتمالی پیش رو به ویژه برای فصل‌های پائیز و زمستان را انجام دهد.

وی تصریح کرد: هر ساله در شهر آبادان آبگرفتگی پس از باران سبب مختل شدن زندگی شهروندان این شهر می‌شود در صورتیکه با اتخاذ پیش بینی‌های لازم توسط دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شهرداری می‌توان از این معضل جلوگیری کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بارش باران یکی از نعمت‌های بزرگ الهی است که از آن با عناوینی همچون باران رحمت یاد شده و شهروندان به طور حتم از بارش آن لذت می‌برند و نباید به گونه‌ای باشد که با بی برنامگی این نعمت خدای نکرده به نقمت تبدیل شود.

مولوی با اشاره به لزوم اجرای طرح‌های ملی در شهر آبادان عنوان کرد: ۲۹ مرداد ماه امسال مجمع نمایندگان خوزستان با رئیس جمهور دیدار داشتند و یکی از موضوعاتی که در این دیدار پیشنهاد دادم، تشکیل کارگروه توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر زیر نظر مستقیم نهاد ریاست جمهوری و انتخاب یکی از وزرا به عنوان معین بود.

کد خبر: ۳۰۲٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha