۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
ظرفیت شهرک‌های صنعتی آبادان برای حضور خودروسازان ایرانی
نماینده مردم آبادان در مجلس تاکید کرد:

ظرفیت شهرک‌های صنعتی آبادان برای حضور خودروسازان ایرانی

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک‌های صنعتی آبادان ظرفیت لازم برای راه‌اندازی کارخانه خودرو توسط خودروسازان ایرانی را دارد.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در دوره قبل مجلس و همچنین دوره فعلی به صورت مستمر در شهرک‌های صنعتی آبادان حضور دارم و مطالبات صنعتگران را پیگیری می‌کنم.

وی افزود: وجود منطقه آزاد اروند، بازار بزرگ جنوب غرب کشور، نیروی کار متخصص و همچنین همجواری با کشورهای عراق و کویت برخی از ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی آبادان برای تولیدکنندگان است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: یکی از محصولاتی که جای آن در شهرک‌های صنعتی آبادان خالی بوده، صنایع خودرویی است.

مولوی تاکید کرد: شهرک‌های صنعتی آبادان ظرفیت لازم برای راه‌اندازی کارخانه خودرو توسط خودروسازان ایرانی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: خودروسازان ایرانی می‌توانند از ظرفیت بالا، موقعیت مطلوب جغرافیایی و جوانان متخصص شهر آبادان بهره مند شوند و کارخانه خودروسازی یا خط تولید در شهرک‌های صنعتی این شهر راه‌اندازی کنند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه خودروسازان ایرانی با تاکید بر استفاده از نیروهای متخصص شهر آبادان قصد داشته باشند در شهرک‌ صنعتی این شهر فعالیت کنند، به عنوان نماینده شهر آبادان در مجلس شورای اسلامی قول می‌دهم با همه توان برای پیگیری‌های کلان اداری، آنها را حمایت کنم.

کد خبر: ۳۰۰٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha