نسخه iOS «نشان» منتشر شد

نسخه iOS «نشان» منتشر شد

نسخه جدید مسیریاب «نشان» برای گوشی‌های آیفون منتشر شد. در نسخه جدید، قابلیت‌های رادار جاده‌ای، راهنمای خروجی‌ها و سخنگوی هوشمند «بیژن» به این برنامه اضافه شده است.

به گزارش بازار، نسخه جدید نقشه و مسیریاب «نشان» برای گوشی‌های آیفون منتشر شد. در نسخه جدید، قابلیت‌های «رادار جاده‌ای»، «راهنمای خروجی‌ها» و سخنگوی هوشمند «بیژن» به این برنامه اضافه شده است.

از رادار جاده‌ای تا سخن‌گوی «بیژن»؛ امکانات نسخه جدید نشان برای iOS

قابلیت رادار جاده‌ای که پیش‌ازاین فقط در نسخه اندروید نشان در دسترس بود، حالا به نسخه جدید iOS هم اضافه شده است. این قابلیت با ورود کاربر به جاده، به‌طور خودکار فعال می‌شود و جایگاه‌های پمپ‌بنزین، مراکز رفاهی،‌ مراکز هلال احمر و… را به او اطلاع می‌دهد. کاربر می‌تواند از طریق رادار جاده‌ای، از آب‌وهوای شهر بعدی و فاصله‌ای که تا آن‌جا دارد، باخبر شود.

راهنمای خروجی‌ها قابلیت جدید دیگری است که به این نسخه اضافه شده است. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند راحت‌تر خروجی موردنظرشان را، به‌ویژه در نزدیکی پل‌ها،‌ زیرگذرها و رمپ‌های خروجی تقاطع‌های غیرهم‌سطح، پیدا کنند و در زمان مناسب از خروجی خارج شوند.

همچنین در نسخه جدید، نمایش رنگ‌ ترافیک، عنوان خیابان‌ها و سایر جزئیات نقشه بهبود یافته است. نسخه جدید iOS نشان تغییراتی هم در بخش جست‌وجو داشته است. در این نسخه، میانبرهای «خانه» و «محل کار» به قسمت جست‌وجو اضافه شده و امکان حذف مکانی از تاریخچه مقصدها یا اضافه‌کردن مقصدی به مکان‌های شخصی برای کاربران فراهم شده است.

در نسخه‌های قبلی،‌ کاربران مجبور بودند برای مسیریابی به مقصد جدید،‌ گزینه پایان سفر را بزنند و بعد مقصد جدید را جست‌وجو و به سمت آن حرکت کنند. کاربران در نسخه جدید می‌توانند حین مسیریابی، مقصد جدیدی را جست‌وجو و به سمت آن حرکت کنند.

در این نسخه، عملکرد سخنگوهای هوشمند نشان بهبود یافته است و «بیژن» سخنگوی جدید است که به این سخنگوها اضافه شده است.

کد خبر: ۲۹۸٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha