۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
مخبر: یکی از اهداف دولت سیزدهم عدم قطع برق مردم و صنایع بود

مخبر: یکی از اهداف دولت سیزدهم عدم قطع برق مردم و صنایع بود

سرپرست ریاست جمهوری گفت: یکی از اهداف دولت سیزدهم عدم قطع برق مردم و صنایع بود که خوشبختانه بجز موارد جزئی، مانع از قطعی‌های برق شد.

به گزارش بازار،‌ محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری امروز در حاشیه تقدیر از کارگران نیروگاه رامین اظهار کرد: یکی از کلیدهای موفقیت و دارایی‌های جدی کشور روحیه ایثار و جهادی ملت عزیزمان به ویژه کارگران است.

وی افزود: روحیه جهادی برای کشور ما بسیار کارگشا است به نحوی که در مقابل تحریم‌های موجود این روحیه که در تمام کشور جریان دارد، موجب شد تا از سد تحریم‌ها بگذریم.

سرپرست ریاست جمهوری گفت: تقدیری که از کارگران و مهندسان نیروگاه رامین صورت گرفت نیز به خاطر افزایش و توسعه روحیه ایثار و جهاد است.

وی ادامه داد: نیروگاه‌ها لکوموتیو حرکت کشور هستند و تمامی صنایع در حوزه‌های مختلف تحت تاثیرشان قرار دارند و مهم‌تر از آن در این گرمای طاقت فرسا امکان قطع برق مردم وجود ندارد که کارگران زحمتکش نیروگاه رامین هم با درک شرایط و با داشتن روحیه ایثار و جهادی‌شان مانع از ایجاد شرایط سخت در حوزه صنایع و مصارف خانگی شدند.

محمد مخبر تصریح کرد: یکی از اهداف دولت سیزدهم عدم قطع برق مردم و صنایع بود که خوشبختانه بجز موارد جزئی، مانع از قطعی‌های برق شد.

وی بیان کرد: کارهای بسیار بزرگ و خوبی در خصوص توسعه برق کشور در دولت سیزدهم صورت گرفت که نتایج آن‌ها زمان‌بر است و امیدواریم شاهد بهره‌برداری مثبت آن‌ها باشیم.

به گزارش بازار، دو روز پیش کندانسور توربین ‎نیروگاه رامین اهواز نشتی پیدا کرد و مطابق پروتکل، باید ابتدا فعالیت نیروگاه ۲ روز متوقف می‌شد و سپس کار تعمیر آغاز می‌شد اما متخصصان، تصمیم گرفتند در حالت آماده به کار نیروگاه، عملیات تعمیرات را انجام دهند.

دمای محیط توربین نزدیک به ۷۰ درجه و رطوبت بالای ۹۰ درصد است به عبارت دیگر نیروها باید در یک دریای آب جوش عملیات می‌کردند تا مردم در این هوای گرم بدون برق نمانند.رضا خسروی و محمد امیری از مهندسان مکانیک و کارشناسان توربین تنها ۲ تن از ده‌ها متخصصی بودند که برای روشنایی مردم در آن شرایط سخت و خطرناک به دل گرما زدند.

کد خبر: ۲۹۵٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha