۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
ایرانول ۴۳ درصد و بهران ۳۰ درصد گران شد| عرضه روغن موتور در بازار متوقف شده است
خبر اختصاصی بازار؛

ایرانول ۴۳ درصد و بهران ۳۰ درصد گران شد| عرضه روغن موتور در بازار متوقف شده است

یک فعال بازار روغن موتور که نخواست نامش فاش شود، به بازار گفت: در حال حاضر محصولات ایرانول ۴۳ درصد و روغن موتورهای بهران ۳۰ درصد در بازار گران شده است.

امید محمدی؛ بازار: خرید روغن موتور برای مشتریان در بازار لوازم یدکی خودرو تهران به چالش تبدیل شده است. فروشندگان روغن موتور نظرات متفاوتی نسبت به اتحادیه لاستیک، فیلتر و تعویض روغن دارند.

یک فعال بازار روغن موتور که نخواست نامش فاش شود، در خصوص وضعیت فعلی این بازار به خبرنگار این رسانه گفت: عرضه روغن موتور توسط برندهای بزرگ به بازار لوازم یدکی خودرو متوقف شده و قیمت ها نیز افزایشی شده است.

این فعال صنفی که نخواست نامش فاش شود در پاسخ به سوال خبرنگار بازار مبنی بر اینکه کدام برندها بیشتر گران شدند، بیان کرد: در حال حاضر محصولات ایرانول ۴۳ درصد و روغن موتورهای بهران ۳۰ درصد در بازار گران شده است.

وی افزود: باتوجه به حجم مراجعه مشتریان در بازار لوازم یدکی، فروشندگان روغن موتور مجبور به تهیه محصول از دلالان جهت رفع نیاز خریداران هستند.

این فعال بازار روغن موتور که نخواست نامش فاش شود با اشاره به احتمال عرضه روغن موتور تقلبی اظهار داشت: درصورت تداوم ابن شرایط سودجویان اقدام به عرضه روغن موتور تقلبی خواهند کرد، قدرت خرید مشتریان به اندازه تهیه محصولات خارجی نیست.

نگارنده این مطلب معتقد است که علی رغم تغییر مدیران عامل ایرانول و بهران، وضعیت عرضه این دو برند در بازار لوازم یدکی خودرو تغییر نیافته و تداوم این شرایط به ضرر مشتریان است، در سایه نبود نظارت ها روغن موتور در بازار با چالش مواجه شده است. شاید دولت چهاردهم باید رسیدگی جدی به این مساله داشته باشد. این رسانه آمادگی لازم جهت دریافت نظرات شرکت های بهران و ایرانول را دارد.

کد خبر: ۲۹۴٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha