۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
قیمت تمام شده کفش هیدج کمتر از محصولات مشابه در دنیا است
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس:

قیمت تمام شده کفش هیدج کمتر از محصولات مشابه در دنیا است

زنجان- نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس،گفت: قیمت تمام شده کفش هیدج کمتر از محصولات مشابه در دنیا است اما به دلیل نداشتن برند، توان رقابت با محصولات خارجی را ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، منصور عیلمردانی صبح چهارشنبه در جریان بازدید از برخی واحدهای تولیدی کفش شهر هیدج در جمع خبرنگاران،گفت: عوامل مختلفی که می تواند در توسعه این صنعت در هیدج موثر باشد که باید ورد توجه قرار گیرد.

وی ابراز داشت: جمعیت شهر هیدج زیر ۲۰ هزار نفر است و می توان مجوز شهرک صنعتی روستایی برای آن صادر کرد.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت تمام شده کفش هیدج کمتر از محصولات مشابه در دنیا است اما به دلیل نداشتن برند، توان رقابت با محصولات خارجی را ندارد، از این رو برندسازی این صنعت یک ضرورت اساسی است.

علیمردانی تاکید کرد: معافیت صادرات محصولات نهایی ضروری است و نقش موثر و تعیین‌کننده دفتر وزارت امور خارجه در استان در تحقق اهداف عرضه محصولات در بازارهای جهانی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه رشد صنعت کفش هیدج مدیون خود مردم این شهر است، افزود: با تاسیس شرکت‌ بازرگانی و تمرکز در امر بازاریابی و صادرات موجب گسترش بازارهای فروش این محصول ارزشمند شوند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش سرمایه و فعالیت منسجم این صنعت با هدف کاهش ریسک و هزینه‌هایی مانند بیمه و بازاریابی ضروری ست.

علیمردانی تصریح کرد: باید به فکر ایجاد نمایشگاه تخصصی دایمی در داخل و کشورهای همسایه باشیم تا مشتری را در این نمایشگاه‌ها با ظرفیت و توانمندی‌های تولیدات خود آشنا و محصولات را عرضه کنیم.

کد خبر: ۲۹۱٬۸۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha