۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
سایه کمبود بودجه عمرانی روی توسعه زیر ساخت های گلستان
دبیر انجمن پیمانکاران گلستان انتقاد کرد؛

سایه کمبود بودجه عمرانی روی توسعه زیر ساخت های گلستان

گرگان- بهرامعلی‌نژاد، دبیر انجمن پیمانکاران گلستان گفت: چتر سبزی روی این استان شمالی را پوشانده اما در حقیقت زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی آن قربانی کمبود منابع و عدم هم افزایی برخی مسئولان شده است.

علی بهرامعلی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر بودجه عمرانی کشور و استان تحت الشعاع مسائل زیادی قرار گرفته است.

دبیر انجمن پیمانکاران گلستان با بیان اینکه مسئولان استانی اذعان دارند که گلستان جزو استان های ضعیف در شاخصه های توسعه ای است، افزود: یک چتر سبز روی این استان شمالی را پوشانده اما واقعیت این است که در زمینه ایجاد اشتغال، سرانه درآمدی و دیگر شاخص های پیشرفت دچار ضعف هستیم.

وی گفت: متاسفانه گلستان از سیاست زدگی رنج می‌برد و مسئولان ذی نفوذ، آن طور که باید برای حل مشکلات استان هم افزایی ندارند.

وی ادامه داد: باید بپذیریم که در سه سال اخیر علی محمد زنگانه استاندار زنگانه و معاونت عمرانی و همچنین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای پیمانکاران بومی ارزش قائل شده‌اند که نمونه بارز آن در دو سفر رئیس جمهور شهید به استان بود که شاهد مصوبات بسیار خوبی در حوزه عمرانی بودیم.

وی ادامه داد: همچنین عمل کردن به مصوبات بسیار خوب شورای فنی استان تاثیر بسزایی در حل مشکلات پیمانکاران و پروژه‌های عمرانی استان دارد اما متاسفانه بعضی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این مهم را جدی نمی‌گیرند که باعث گلایه شرکت های پیمانکاری شده است.

به گفته وی با توجه به وجود تحریم‌ها، کمبود منابع درآمدی و دغدغه‌های دولت در پرداخت یارانه‌ها و هزینه‌های بسیار زیاد جاری دولت و غیره، راحت‌ترین اقدام کم کردن از بودجه عمرانی است که عملاً بیشترین آسیب را به پروژه‌های عمرانی و توسعه رسانده است.

کد خبر: ۲۹۰٬۰۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha