۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
۶.۷ هزار فقره سند مالکیت روستایی و شهری در زنجان صادر می‌شود
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۶.۷ هزار فقره سند مالکیت روستایی و شهری در زنجان صادر می‌شود

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: تاپایان سالجاری شش هزار و ۷۰۰ فقره سند مالکیت روستایی و شهری در استان صادر می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از بنیاد مسکن زنجان، رضا خواجه ای با بیان اینکه در سال گذشته ۵ هزار و ۸۹۳ فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی و ۵۳۵ فقره برای واحدهای مسکونی شهری در استان به همت بنیاد مسکن و همکاری اداره ثبت اسناد ‌و املاک روستایی صادر شده است،گفت :با برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال نیز پیش بینی می شود بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ فقره سند روستایی و شهری در استان صادر شود.

وی اظهار کرد: تاکنون ۷۹ هزار و ۹۳۰ فقره سند برای واحدهای مسکونی روستایی به میزان ۸۳.۷ صادر شده که در مقایسه با نرم کشوری ۱۷ درصد بالاتر است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان طرح سند دار کردن املاک روستایی و شهری را در راستای توسعه عدالت اجتماعی دانست و گفت: در دوماه گذشته در استان، ۵۰۳ فقره سند روستایی و ۲۱ سند شهری صادر شده که در تلاش هستیم تا پایان سال درصد قابل توجهی از برنامه تعیین شده جلوتر باشیم.

خواجه ای، با تاکید بر اینکه، اقدامات زیربنایی این نهاد انقلابی در راستای تثبیت مالکیت معنوی و قانونی اماکن روستایی انجام می‌شود و در همین راستا همکاری مناسبی با ثبت اسناد و املاک وجود دارد، خاطر نشان کرد: طرح سند دار کردن اراضی روستایی طرحی با مزایای فراوان و با هزینه‌ای بسیار پایین برای روستاییان در نظر گرفته شده است که موجب دلگرمی روستاییان برای سکونت در روستاها و در نتیجه تحقق رشد تولید در این مناطق می‌شود.

وی با اشاره به تعامل بین بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک برای صدور اسناد مالکیت گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان سال گذشته در سطح کشور رتبه برتر را در این زمینه کسب کرده و برای به دست آوردن این جایگاه برای استان مرهون همین تعاملات و نتیجه کارگروهی و همفکری و هم‌اندیشی است.

کد خبر: ۲۸۹٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha