۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
ضرورت تامین مالی جمعی طرح‌های فناورانه در راستای مردمی کردن اقتصاد دانش‌ بنیان
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

ضرورت تامین مالی جمعی طرح‌های فناورانه در راستای مردمی کردن اقتصاد دانش‌ بنیان

اصفهان- حقیقت سرشت؛سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: تامین مالی جمعی طرح‌ های فناورانه در راستای مردمی کردن اقتصاد دانش‌بنیان بسیار کمک کننده است.

محمود حقیقت سرشت در گفت‌ و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی که بنای آن از سال‌ های گذشته نهاده شد، جزو معتبرترین جشنواره‌های کشور در حوزه فن آفرینی است.

وی افزود: در هجدهمین دوره این رویداد، محصولات مختلفی به ویژه محصولات قابل استفاده برای عموم به نمایش گذاشته شد و مجموعه‌ های فعال‌ در حوزه صنعت و ناترازی‌های منابع در آن شرکت داشتند که در بسیاری از این شرکت‌ ها، افراد جوان و تحصیل‌ کرده مشغول به کار هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ ای اصفهان افزود: برای مثال یکی از شرکت‌ ها موفق به طراحی و ساخت دستگاهی شده است که با ذخیره انرژی برق در زمان غیر از پیک مصرف، انرژی مورد نیاز برای پیک مصرف را فراهم می‌کرد؛ شرکت دیگری نیز با ساخت و پوشش لوله‌ ها، طول عمر آنها را افزایش می‌ داد که برای زیرساخت‌ های آب و فاضلاب بسیار مفید بود.

وی با تأکید بر لزوم حل مشکلات جامعه توسط شرکت‌ های دانش‌ بنیان و فناور خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال، حضور شرکت‌ های تأمین مالی جمعی در این دوره از جشنواره اقدام بسیار ارزشمند و برای مردم کمک کننده است.

حقیقت سرشت ادامه داد: شرکت‌ های تأمین مالی جمعی، طرح‌ های سود ده را با تضمین اصل سرمایه به مردم معرفی می‌ کنند و در سوی مقابل، مردم نیز از بین این طرح‌ ها انتخاب و در آن سرمایه‌ گذاری می‌کنند.

وی اضافه کرد: از آنجا که این طرح‌ ها و شیوه تأمین مالی آنها مردمی است و به جهش تولید کمک می‌ کند، کاملاً منطبق بر شعار سال است، در این راستا امیدواریم مجموعه حاکمیت هم در این حوزه کمک‌ های خوبی را برای این طرح‌ ها انجام دهد.

کد خبر: ۲۸۷٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha