۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
خرید نرده شیشه ای تتراگلس؛ با ضمانت کیفیت و دوام

خرید نرده شیشه ای تتراگلس؛ با ضمانت کیفیت و دوام

نرده شیشه ای، در اصل یک نوع حفاظ به حساب می‌آید که از شیشه ساخته شده است.

بازار: نرده شیشه ای، در اصل یک نوع حفاظ به حساب می‌آید که از شیشه ساخته شده است. با وجود نرده شیشه ای، فضای اطراف به سادگی در معرض دید شما قرار دارد و می‌توانید ویو خوبی داشته باشید. خرید نرده شیشه ای می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. آیا شناختی نسبت به نرده شیشه ای دارید؟ آیا می‌دانید که انواع آن شامل چه مواردی می‌شود؟ این مدل نرده‌ ها چه ویژگی‌هایی دارند؟

آشنایی با نرده شیشه ای

نرده شیشه ای در واقع اشاره به یک نوع حفاظ داشته که در ساخت آن صفحات شیشه‌ای به کار رفته و پایه و چهارچوب‌ های آن به کمک آهن، استیل یا آلومینیوم در محل اصلی خود ثابت نگه داشته شده است. این مدل شیشه شفافیت داشته و دید گسترده‌تری را ایجاد می‌کند. نرده شیشه‌ ای نقش حفاظ پله و بالکن را داشته و و موانع دید را از بین می‌برد. به این صورت شما می‌توانید دید وسیع‌تری نسبت به فضای اطراف داشته باشید. نرده شیشه ای علاوه‌بر اینکه ایمنی را تضمین می‌کند، نمای زیبا و منحصر به فردی را نیز خلق می‌کند.

خرید نرده شیشه ای تتراگلس؛ با ضمانت کیفیت و دوام

معرفی انواع نرده شیشه ای

نرده شیشه‌ ای مدل‌ های متنوعی داشته و از جمله انواع آن می‌توان به فیکس پوینت، اکسپوز، اسپیگوت، دفنی و فریم لس اشاره کرد. فیکس پوینت در واقع یک مدل پنل شیشه ای بوده که ضخامت آن به ۱۲ تا ۱۶ میلی متر می‌رسد. از دیگر انواع نرده شیشه ای می‌توان به اکسپوز اشاره کرد. در این مدل، شاهد قرارگیری شیشه‌ ها در قطعات آلومینیومی به شکل یو هستیم که نسبت به یکدیگر ۱۵ تا ۲۵ سانتی متر فاصله دارند. محکم سازی شیشه ها به کمک قطعات نگهدارنده ای انجام می‌گیرد که درون بیس یو شکل جای گرفته است.

اسپیگوت از دیگر انواع نرده شیشه ای به حساب می‌آید. نصب این روش به شکل سریع و ساده انجام می‌گیرد. این مدل نرده شیشه ای از استحکام لازم برخوردار بوده و با این روش، می‌توان از پنل شیشه ای به طول سه تا چهار متر استفاده کرد. در این روش، شاهد نصب هر جام شیشه ای روی دو پایه شیاردار سوزنی به بلندی ۱۲ تا ۱۵ سانتی متر هستیم. یکی دیگر از انواع نرده شیشه ای، دفنی (توکار) نام دارد. این روش، در مقایسه با سایر روش‌ها گزینه ارزان تری به حساب می‌آید و به تبع دارای میزان استحکام کمتری است. در این مدل نرده شیشه‌ای، پایه آلومینیومی یا استیل به کار رفته که به کمک قطعاتی یو شکل به جام های شیشه ای اتصال پیدا کرده اند. از نظر ضخامت، میزان ضخیمی این نوع از نرده شیشه ای به ۱۲ میلی متر می‌رسد.

نرده شیشه‌ای فریم لس یا بدون فریم، یکی دیگر از انواع نرده‌های شیشه‌ای است که در آن از هیچ فریمی برای نگه‌داشتن شیشه‌ها استفاده نمی‌شود. این نوع نرده‌ها از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه‌تر از سایر انواع نرده‌های شیشه‌ای هستند، اما از لحاظ زیبایی و استحکام در جایگاه پایین‌تری قرار می‌گیرند. شیشه‌های مورد استفاده در نرده‌های شیشه ای فریم لس، معمولاً شیشه‌های سکوریت ۱۰ میلی‌متری شفاف یا ساتینا هستند. همچنین، امکان طراحی و اجرای سندبلاست نیز در این نوع نرده‌ها وجود دارد.

در نرده‌های شیشه‌ای فریم لس، شیشه‌ها به صورت مستقیم به دیوار یا به یکدیگر متصل می‌شوند. در این روش، از بست‌های مختلفی مانند بست ۱۲۰ برای اتصال شیشه به دیوار و بست ۸۰ در ۸۰ برای اتصال شیشه به شیشه استفاده می‌شود.

نرده شیشه ای چه مزیت هایی دارد؟

نرده های شیشه ای بسیار متنوع هستند. استفاده از این مدل نرده‌ها مزیت‌های به خصوصی را به همراه داشته و به همین علت، بیشتر افراد نسبت به نصب آن‌ها علاقه نشان می‌دهند. از جمله مزایای بارز نرده شیشه ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • با وجود نرده شیشه‌ای، محیط دلباز و وسیع‌ تر به نظر می‌رسد.
  • وسعت دید اشخاص گسترش پیدا می‌کند و با وجود نرده شیشه ای می‌توان به فضای اطراف احاطه داشت.
  • نرده های شیشه ای یک نوع محصول مدرن به حساب می‌آید.
  • استهلاک شیشه پایین بوده و به همین علت، نرده شیشه ای از طول عمر بالایی برخوردار است.

نرده شیشه ای تتراگلس؛ ایمنی، زیبایی و کیفیت

شرکت تتراگلس یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های تولید و فروش نرده شیشه ای در تهران است که محصولات خود را با ضمانت کیفیت و دوام ارائه می‌دهد. این شرکت با استفاده از بهترین متریال و تجهیزات، نرده های شیشه ای باکیفیتی را تولید می‌کند که سال‌ها دوام می‌آورند.

اگر قصد خرید نرده شیشه ای را دارید، تتراگلس یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. این شرکت با ارائه خدمات مشاوره رایگان و امکان خرید اقساطی، خرید نرده شیشه ای را برای شما آسان می‌کند.

نرده شیشه ای تتراگلس در انواع مختلف اسپیگات، فیکس پوینت، اکسپوز، دفنی و فریم لس تولید می‌شود و برای استفاده در محیط‌های مختلف مانند راه پله، بالکن، تراس، روف گاردن و... مناسب است؛ همچنین از زیبایی و ایمنی بالایی برخوردارند.

برای خرید نرده شیشه ای تتراگلس و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های ۷۷۰۰۰۲۲۹-۰۲۱ و ۰۹۱۲۷۲۲۸۵۲۱ تماس بگیرید یا به وبسایت https://tetraglass.net/ مراجعه کنید.

خرید نرده شیشه ای تتراگلس؛ با ضمانت کیفیت و دوام

سخن پایانی

نرده شیشه ای از جمله جدیدترین و خلاقانه‌ترین موارد به کارگیری شیشه به حساب می‌آید که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیشه سکوریت نیز یکی از بهترین انواع شیشه ها بوده که در دماهای بالا ساخته شده و در برابر ضربه از خود مقاومت نشان می‌دهد. در صورت تمایل برای تهیه نرده شیشه ای، می‌توانید به مجموعه تتراگلس مراجعه کرده و باکیفیت ترین نرده های شیشه ای در میان طرح ها و مدل های متنوع آن انتخاب نمایید. تتراگلس کیفیت و دوام محصولات خود را تضمین می‌کند.

کد خبر: ۲۶۸٬۴۴۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha