۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷
رویداد ملی حکمت با شعار تحقق اقتصاد عدالت محور مردم پایه برگزار می شود

رویداد ملی حکمت با شعار تحقق اقتصاد عدالت محور مردم پایه برگزار می شود

دبیرکل جشنوار ملی حکمت گفت: در راستای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی دومین دوره جشنوار ملی حکمت در ۱۸ تیر ۱۴۰۳ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

دکتر صادق خانی علی اکبری؛ کارشناس فناوری صدا و سیما و دبیرکل جشنواره ملی حکمت در مصاحبه با بازار گفت: در راستای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) دومین دوره جشنواره ملی حکمت (حمایت از کالای ایرانی، میعادملی، تولید داخلی) در ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد ملی با حضور تلاشگران عرصه تولید کشور و حمایت وزارت صمت، ارتباطات، مراکز علمی و برخی دستگاه های اجرایی کشور با موضوع بررسی فرصتها و تهدید های تحقق رونق تولید با محورهای ترویج مصرف کالای داخلی و ارتقای کیفیت و رقابت پذیری در تولید ملی، بررسی الزامات اقتصاد عدالت محور مردم پایه و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی و شیوه مقابله با تحریم های اقتصادی و تبدیل تهدید به فرصت برگزار می شود.

دبیرکل جشنواره ملی حکمت در این مصاحبه عنوان کرد: بررسی شیوه های علمی و عملیاتی جلب اعتماد مصرف کننده داخلی و بین المللی، بررسی الزامات و مزایای خروج از اینرسی نامناسب حاکم بر سازمانهای ملی و بررسی قوانین حاکم بر فضای کسب و کار و رقابت پذیر سایر محورهای این رویداد می باشد. همچنین مقرر است در جشنواره حکمت مطابق ماده ۲۰ سیاستهای اقتصاد مقاومتی مدیران و سازمانهای برگزیده مورد تجلیل قرار گیرند.

دکتر خانی علی اکبری ادامه داد: جشنواره ملی حکمت با سخنرانی دکتر پیمان فلسفی؛ نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون کشاورزی- دکتر محمدحسن نامی؛ معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران- دکتر برادران؛ معاون وزیر صمت- دکتر طاهرنیا؛ معاون وزیر علوم و با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و خانه صنعتکاران ایران و در سالن خواجه نصیر مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با شعار تحقق اقتصاد عدالت محور مردم پایه برگزار می گردد.

کد خبر: ۲۹۴٬۴۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha