۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
یارانه‌بگیران حتما بخوانند| زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد

یارانه‌بگیران حتما بخوانند| زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد

طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های اول تا سوم، بیست و پنجم هر ماه تعیین شده است.یارانه نقدی دهک‌های چهارم تا نهم، سی‌ام هر ماه به دستشان می رسد.

به گزارش بازار، جدولی که توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها در دسترس عموم قرار گرفته، نشان می‌دهد که یارانه نقدی دهک‌های اول تا سوم، بیست و پنجم هر ماه به حساب آنها واریز می‌شود. مبلغ یارانه نقدی این گروه از خانوار، ۴۰۰ هزار تومان است.

بر اساس این جدول، یارانه نقدی و معیشتی دهک‌های چهارم تا نهم هر ماه در روز سی‌ام به دست‌شان می‌رسد. آنگونه که از سال ۱۴۰۱ مقرر شده، خانواری که در این دهک‌ها جای می‌گیرند، یارانه ۳۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند. جدول سازمان هدفمندی یارانه‌ها در عین حال نشان می‌دهد که مستمری کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور، بیستم هر ماه و یارانه دارو و هزینه حمل‌ونقل ذخیره‌سازی سوخت از ابتدای ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

اعتبار کالابرگ چه زمانی شارژ می‌شود؟

علاوه بر واریز یارانه نقدی در هر ماه، از نیمه دوم سال گذشته، اعتباری به مبلغ ۱۲۰ هزار تومان در قالب کالابرگ الکترونیک در حساب سرپرستان خانوار ایرانی شارژ می‌شود. اگر دولت سیزدهم طبق ماه‌های قبل عمل کند، انتظار می‌رود اعتبار کالابرگ فردا پرداخت شود.

اقتصادنیوز در گزارشی نوشت: استفاده از کالابرگ الکترونیک اختیاری است و شامل ۱۰ قلم کالا شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم‌مرغ به ارزش ۵۳۰ هزار تومان می‌شود. قیمت اقلام موجود در سبد کالابرگ، به نرخ شهریور ماه ۱۴۰۰ عرضه و مابه‌التفاوت قیمت کالا توسط دولت در طول دوره پرداخت می‌شود. کالابرگ الکترونیک، دهک‌های اول تا نهم معیشتی را دربرمی‌گیرد.

tewijnj1vypL

کد خبر: ۲۹۴٬۴۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha