۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
آرامش اقتصادی مقدمه تحقق شعار سال است
جمعه ای به بازار گفت:

آرامش اقتصادی مقدمه تحقق شعار سال است

سمنان- جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی سمنان، با بیان اینکه آرامش اقتصادی مقدمه ای برای تحقق شعار سال است، گفت: مهار تورم و رونق دادن به تولید با انضباط مالی میسر خواهد شد.

علی اصغر جمعه ای در حاشیه نشست هم اندیشی تبیین شعار سال ۱۴۰۲ با حضور مسئولان استان سمنان و در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بالغ بر یک دهه است که رهبر معظم انقلاب اسلامی شعارهای سال را بر حسب مسائل اقتصادی بیان می فرمایند و این نشان می دهد که اقتصاد در برهه کنونی ما دارای چه اهمیت بسزایی است، بیان کرد: نشستی با موضوع هم اندیشی تحقق شعار سال ۱۴۰۲ در استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان و جمعی از مدیران اقتصادی برگزار و راهکارهای تحقق شعار سال در درون استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ما باید یک آرامش اقتصادی را در کشور و طبیعتاً استان سمنان داشته باشیم، افزود: این آرامش باید برای فعالان اقتصادی و بنگاه ها و کارخانه های تولیدی در استان ایجاد شود تا بتوانند منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رونق دادن به تولید را به منصه بروز و ظهور برسانند.

افزایش ارتباطات جهانی نیاز است

رئیس اتاق سمنان بیان کرد: از طرف دیگر با توجه به تمام شرایطی که بر جامعه شاهد آن هستیم، مسئولان نیز باید در حد امکان کارهایی را برای حمایت از تولید داخلی و همچنین مهار تورم انجام دهند لذا نیاز است که این دست نشست های هم اندیشی به خصوص با حضور دولت و بخش خصوصی بیش از قبل، برگزار شود.

جمعه ای با بیان اینکه همت بالاتری برای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ نیاز است و باید دولتمردان ما کمر همت ببندند تا بتوانیم شاهد رشد تولید باشیم، ابراز کرد: یکی از نیازهای ما این است که بتوانیم برای یک سال آینده حداقل برنامه ریزی داشته و بر طبق نقشه راه عمل کنیم.

وی با بیان اینکه بعد دیگر تحقق شعار سال مسائل سیاست های اقتصادی بین المللی است، گفت: در سال جاری همانطور که باید به تولید داخل تاکید داشت، افزایش ارتباطات جهانی را، همانطور که دولت نشان داده در ماه های اخیر این اراده وجود دارد، مد نظر قرار داد تا بتوانیم شاهد ارتقا و تعالی اقتصادی کشورمان باشیم.

کد خبر: ۲۱۴٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha