۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
احداث ۳۰ هزار مسکن برای محرومین/ پیگیری ۱۸ هزار و ۷۰۰ طرح در استان خوزستان
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره):

احداث ۳۰ هزار مسکن برای محرومین/ پیگیری ۱۸ هزار و ۷۰۰ طرح در استان خوزستان

اهواز- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: طرح‌های مختلف و بزرگی را در حوزه های مختلف کاغذ، نفت و پتروشیمی در استان خوزستان اجرایی کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار تحلیل بازار، محمد مخبر در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار خوزستان و مقامات استانی برگزار شد، اظهار کرد: امروز با بهره‌برداری از بیش از ۱۰ هزار طرح اشتغال‌زایی، ۱۹ هزار و ۳۰۰ نفر شغل در این استان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه سه سال پیش که به خوزستان سفر کردم، وعده دادم ۲۲ هزار شغل به نام ۲۲ هزار شهید این استان ایجاد خواهد شد، توضیح داد: همان وقت هم عده‌ای به بنده می‌گفتند این کار شدنی نیست ولی با همکاری و هماهنگی مردم توفیق پیدا کردیم که ۱۰ هزار طرح را با ۲۷ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کنیم و آن چه در دست اقدام است و در ۶ ماه آینده به نتیجه می‌رسد حدود ۲ هزار و ۷۰۰ طرح با ۲۶ هزار و ۷۰۰ شغل است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام عنوان کرد: تلاش می‌کنیم میزان اشتغال در این استان را تا دو سال آینده به ۱۰۰ هزار شغل افزایش دهیم. ۱۸ هزار و ۷۰۰ طرح هم در استان خوزستان در دست پیگیری است و ارزش سرمایه‌گذرای های صورت گرفته در این استان ۶۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

مخبر سهم مشاغل خرد و خانگی در اشتغال کشورهای پیشرفته را ۶۰ درصد عنوان کرد و گفت: بنیاد برکت را که تا به امروز فعالیت‌های موثر عمرانی از جمله ساخت ۱۶۰۰ مدرسه و احداث ۳۰ هزار مسکن محرومین را به بهره‌برداری رسانده، مامور ایجاد اشتغال‌زایی کردیم و طرح‌های مختلف و بزرگی را در حوزه های مختلف کاغذ، نفت و پتروشیمی در استان خوزستان اجرایی کرده‌ایم.

وی طرح‌های کوچک و خرد برای ایجاد اشتغال زنان خانه‌دار را از برنامه‌های ثابت ستاد اجرایی برشمرد و گفت: یک کار ارزشمند و فاخری صورت گرفته است و کارخانه‌ای با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن کاغذ در این استان ساخته خواهد شد که از قطع ۶ میلیون اصله درخت هم جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: ۱٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha