۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
سود شرکت تولید نیروی برق آبادان ۲۲۵۳ درصد رشد کرد
عملکرد شاهکار آبادا در ۱۲ ماهه

سود شرکت تولید نیروی برق آبادان ۲۲۵۳ درصد رشد کرد

عملکرد مثبت آبادا در ۱۲ ماهه حکایت از این دارد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲۵۳ درصد رشد سودآوری داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت تولید نیروی برق آبادان با نماد آبادا ۲۷ تیر به مجمع عمومی می رود. این شرکت در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ به ازای هر سهم ۲۱ تومان سود شناسایی کرده است. عملکرد مثبت آبادا در ۱۲ ماهه حکایت از این دارد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲۵۳ درصد رشد سودآوری داشته است.

«آبادا» با سرمایه ثبت شده ۲۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۵۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان سود شناسایی کرده است.
این شرکت در سه ماهه اخیر تحت تاثیر روند نزولی بازار سرمایه حدود ۱۲ درصد افت داشته است. همچنین این شرکت در ۱۲ ماهه بازدهی منفی ۲۷ درصد ثبت کرده است. البته این نماد با وجود اصلاح سنگین شاخص کل بورس هنوز به کف قیمت خود یعنی ۸۰۰ تومان نرسیده است.
با توجه به اینکه سال گذشته تعرفه برق افزایش یافته است. از طرف دیگر صنایع باید برق مورد نیاز خود را از طریق بورس انرژی دریافت کنند. میزان درآمد آبادا افزایش خواهد یافت.
از طرف دیگر این شرکت سال گذشته اورهال کامل انجام داد، به همین دلیل امسال با افزایش تولید برق همراه خواهد شد. بنابراین پیش بینی می شود بازدهی سهام این شرکت در سال جاری روندی صعودی داشته باشد. یکی دیگر از اقداماتی که می تواند به سودآوری این نماد کمک کند افزایش سرمایه شرکت است که در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۲۹۲٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha