۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
۵۰۰۰نفر از ثبت نامی های طرح اقدام ملی مسکن در زنجان ریزش داشت
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۵۰۰۰نفر از ثبت نامی های طرح اقدام ملی مسکن در زنجان ریزش داشت

زنجان -مدیرکل راه وشهرسازی زنجان،گفت: ۹ هزار نفر در سامانه اقدام ملی مسکن درزنجان ثبت نام کرده بودند که ۵ هزار و ۳۰۰ نفر از ثبت نامی های طرح اقدام ملی مسکن در زنجان ریزش داشته است.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه افرادی که به طرح اقدام ملی مسکن اعتراض داشتند و حائز شرایط نشدند از ۱۰ اسفند ماه می‌توانند می‌توانند با مراجعه به سامانه آباد طرح ملی اقدام مسکن تامین مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ثبت نام کنند، گفت: گزارش مغایرت‌های ثبت‌نامی طرح اقدام ملی مسکن که از سوی معا و نت مسکن وزارتخانه درخواست شده بود از استان ارسال شده است.

وی اظهار کرد: بیش از ۹ هزار نفر در سامانه اقدام ملی مسکن در استان ثبت نام کرده بودند، گفت: ۵ هزار و ۳۰۰ نفر از ثبت نامی های طرح اقدام ملی مسکن در زنجان ریزش داشته است و ثبت‌نام‌های جدید طرح اقدام ملی مسکن ۱۵ اسفند ماه انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، گفت: دولت برای ساخت مسکن در این طرح تسهیلات و زمین رایگان می‌دهد و پیمانکاران اجرای این طرح در استان انتخاب شده و عملیات اجرای ساخت هزار و ۳۰۰ واحد در استان شروع شده است.

بیات منش ابراز کرد: از ۴۰۰ هزار واحد مسکن که در طرح ملی اقدام مسکن بود سهم زنجان بیش از ۱۰ هزار واحد بود که با مساعدت استاندار زمین‌های خالی که در شهر زنجان بود به اجرای این طرح اختصاص یافت. 

وی افزود:  در مجموع ساخت مسکن در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان به ۱۳ هزار و ۴۸۰ واحد افزایش یافته است.

کد خبر: ۷٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha