۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
ثبت نام ۶۵۰۰ نفر برای طرح ملی اقدام مسکن در کاشان
رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان خبر داد:

ثبت نام ۶۵۰۰ نفر برای طرح ملی اقدام مسکن در کاشان

کاشان - آراسته، رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: شش هزار و ۵۰۰ نفر برای طرح اقدام ملی مسکن در کاشان ثبت نام کرده اند.

مجتبی آراسته در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه تکلیف تمامی متقاضیان اقدام ملی مسکن تا پایان آذرماه مشخص می شود، اظهار داشت: افرادی که آورده اولیه را در کاشان واریز نکرده اند تا پایان آذرماه وقت دارند که آن را واریز کنند در غیر این صورت از مشمولان این طرح حذف می شوند.

وی با بیان اینکه در کاشان بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر برای این طرح ثبت نام کرده اند، ابراز داشت: از این تعداد یک هزار و ۳۵۴ نفر مشمول اختصاص پروژه شده اند.

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان با اشاره به اینکه مدارک یک هزار و ۹۷۵ نفر در دست بررسی است، تصریح کرد: ۵۷۴ نفر نیز در انتظار تایید استعلام اولیه هستند.

وی ادامه داد: همچنین  برای تعداد ۸۷۵ نفر افتتاح حساب انجام شده و ۸۴ نفر نیز در مرحله تایید نهایی و در انتظار افتتاح حساب هستند.

آغاز واگذاری ۲۷ هکتار زمین در محدوده بلوار قطب راوندی کاشان
آراسته همچنین از آغاز واگذاری ۲۷ هکتار زمین در محدوده بلوار قطب راوندی کاشان خبر داد و ادامه داد: این زمین های جهت کاربری های تجاری، مسکونی، فضای سبط و دیگر کاربری های استاندارد شهری جانمایی و تعبیه شده اند.

وی با بیان اینکه در این محدوده ۶۶۶ قطعه زمین به صورت فازبندی شده توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به متقاضیان واجد شرایط واگذار می شود، افزود: در فاز اول واگذاری تعدادی از قطعات به متقاضیان واجد شرایط معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و منتقل شدگان از کلانشهرها پس از طی مراحل قانونی و هشت سال توقف واگذار خواهد شد.

کد خبر: ۵۸٬۲۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha