۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
۳ میلیون ۴۰۰ هزار جامانده سهام عدالت عضو کمیته امداد و بهزیستی اند
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با « بازار» مطرح کرد؛

۳ میلیون ۴۰۰ هزار جامانده سهام عدالت عضو کمیته امداد و بهزیستی اند

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرنوشت طرح سهام عدالت در مجلس، گفت: عمده بحث در این طرح مربوط به جاماندگان سهام عدالت با اولویت افراد تحت پوشش کمیته امداد حدود یک میلیون و دویست هزار نفر و سازمان بهزیستی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است.

محمدرضا پور ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به سرنوشت طرح سهام عدالت در مجلس گفت: گزارش طرح جاماندگان سهام عدالت نهایی شده و پس از تعطیلات به صحن مجلس ارسال می شود.
وی تاکید کرد: عمده بحث در این طرح مربوط به جاماندگان سهام عدالت با اولویت افراد تحت پوشش کمیته امداد حدود یک میلیون ودویست نفر ، سازمان بهزیستی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است.
ریس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارداشت: همچنین رزمندگان معسر، ایثارگران و خانواده‌های شهدا و همچنین افرادی که در زمان سهام عدالت مالک سهام عدالت نشده اند و تعدادشان یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر است  را شامل می شود .
این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین کسانی که عضو خانواده آنها فاقد بیمه، بازنشستگی و اشتغال است مشمول سهام عدالت خواهند شد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مابقی افراد تا سقف ۲۰ میلیون نفر که در ۶ دهک کم درآمد جامعه هستند هم  در این طرح مورد شناسایی قرار خواهند گرفت.انشاالله به زودی طرح مذکور به صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد.

کد خبر: ۳۷٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مجتبی حسینی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      0 0
      سلام من معلولیت دارم وعضوبهزیستی هستم من سهام عدالت ندارم آیا دولت برای امثال من راه چاره ای دارد