۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
انعقاد قراردادهای جدید صادرات محصولات ایران‌ترانسفو
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ترانسفو خبر داد:

انعقاد قراردادهای جدید صادرات محصولات ایران‌ترانسفو

زنجان-مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ترانسفو،از انعقاد قراردادهای جدید صادرات محصولات ایران‌ترانسفو خبر داد و گفت: این گروه صنعتی تلاش دارد مدل جدید حکمرانی را پیاده کند.

به گزارش خبرنگار بازار،مهدی صادقی نیارکی عصر دوشنبه در آیین گرامیداشت پنجاه و هشتمین سالگرد تاسیس شرکت صنعتی ایران ترانسفو در زنجان، گفت: موفقیت‌های گروه صنعتی ایران‌ترانسفو در حالی به دست آمده است که این مجموعه نیز با محدودیت‌های بسیار زیادی دست به گریبان بوده است.

وی اظهار کرد: همین تلاش‌ها باعث شده است تا ایران اسلامی در این صنعت به یک قطب تبدیل شده و از بسیاری از وابستگی‌ها رهایی یابد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ترانسفو، از انعقاد قراردادهای جدید صادرات محصولات ایران‌ترانسفو خبر داد و گفت: این گروه صنعتی تلاش دارد مدل جدید حکمرانی را پیاده کند.

صادقی نیارکی تاکید کرد: بی‌تردید این مدل جدید حکمرانی باعث خواهد شد تا این مجموعه صنعتی بتواند به توسعه روزافزون در مسیری که اتخاذ کرده است، دست یابد.

وی افزود: یکی از رویکردهای اصلی این مجموعه صنعتی، تبدیل شدن از یک بنگاه ملی به یک بنگاه برجسته منطقه‌ای در غرب آسیا بود و امروز همگان به عینه مشاهده می‌کنند که تولیدات گروه صنعتی ایران‌ترانسفو به لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی با سایر رقبا نداشته و همین امر باعث شده است تا امروز این مجموعه صنعتی بتواند در سطح اول دنیا رقابت کند.

در ادامه نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: علی‌رغم همه دشمنی‌ها و توطئه‌ها، بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه نزدیک به نیم قرن تداوم داشته است.

آیت‌الله علی خاتمی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، مدل مدیریتی و تفکر سیاسی دنیا از دو قطبی خارج و مدل جدیدی از این نوع تفکر و مدیریت به وجود آمد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در مراودات خود با سایر کشورها همواره تلاش کرده است تا با حفظ چارچوب‌ها این ارتباطات تداوم داشته و برقرار باشد.

در پایان آیین گرامی‌داشت پنجاه و هشتمین سالگرد تاسیس شرکت صنعتی ایران‌ترانسفو در زنجان، از تمبر اختصاصی گروه صنعتی ایران ترانسفو نیز رونمایی شد.

کد خبر: ۲۹۶٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha