۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
روزانه ۵۵۰ تا ۶۰۰ تن گوشت مرغ در کشتارگاه‌های اصفهان تولید می شود| صادرات به کشورهای دیگر
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

روزانه ۵۵۰ تا ۶۰۰ تن گوشت مرغ در کشتارگاه‌های اصفهان تولید می شود| صادرات به کشورهای دیگر

اصفهان-سلطانی،کارشناس اتحادیه مرغداران اصفهان گفت: شبانه بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ تن گوشت مرغ در کشتارگاه‌های اصفهان تولید می‌ شود و علاوه بر تأمین مصرف داخلی و سایر استان‌ ها به دیگر کشورها نیز صادر می شود.

رضا سلطانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تولید تخم‌ مرغ در اصفهان نه تنها به‌خوبی نیازهای داخلی را پوشش می‌ دهد، بلکه ظرفیت‌ های صادراتی استان نیز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ما به استان‌ های همجوار مانند خراسان رضوی و خوزستان و همچنین برخی کشورهای همسایه تخم‌ مرغ صادر می‌کنیم؛ در نتیجه، اصفهان به‌عنوان یکی از قطب‌ های مهم صادرات تخم‌ مرغ در کشور شناخته می‌ شود.

کارشناس اتحادیه مرغداران استان اصفهان ادامه داد: یکی از دلایل موفقیت اصفهان در این حوزه، مدیریت صحیح تولید و توزیع، بهبود زیرساخت‌ های پرورش طیور و رعایت استانداردهای بهداشتی است که باعث افزایش تقاضای بازارهای خارجی برای محصولات ما شده است.

نقش مهم اصفهان در در تأمین نیازهای داخلی و صادرات

کارشناس اتحادیه مرغداران استان اصفهان تاکید کرد: صنعت مرغداری در اصفهان تنها به تولید تخم‌ مرغ محدود نمی‌ شود بلکه در زمینه تولید گوشت مرغ نیز استان نقش مهمی در تأمین نیازهای داخلی و صادرات ایفا می‌ کند.

وی گفت: شبانه بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ تن گوشت مرغ در کشتارگاه‌های اصفهان تولید می‌ شود و علاوه بر تأمین مصرف داخلی، بخشی از این تولید به سایر استان‌ ها و حتی کشورهای دیگر صادر می‌ شود.

کد خبر: ۳۰۷٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha