۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
جشنواره های مدیریت مصرف برق و ایمنی در  مدارس یزد برگزار شد
مدیر دفتر روابط عمومی توزیع برق یزد:

جشنواره های مدیریت مصرف برق و ایمنی در مدارس یزد برگزار شد

یزد- مدیر دفتر روابط عمومی و مطالعات اجتماعی شرکت توزیع برق یزد از برگزاری جشنواره‌های مدیریت مصرف برق و ایمنی در مدارس استان یزد خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق یزد، سعیده فهیمی هنزایی هدف از برگزاری این جشنواره ها را فرهنگ سازی نحوه صحیح مصرف برق عنوان کرد و افزود: تلاش کردیم با بهره گیری از هنرمندان بومی استان و ایجاد فضای شاد و مهیج، دانش آموزان را با نحوه صحیح مصرف برق آشنا کنیم تا این مطالب را بهتر به خاطر بسپارند.

وی عنوان کرد: به دلیل استقبال خوبی که از این جشنواره ها از سال گذشته در سطح مدارس شهرستان یزد با رویکرد مدیریت مصرف برق در مدارس داشته ایم، امسال هم با مدارس و مجموعه های آموزشی همکاری خواهیم کرد.

مدیر دفتر روابط عمومی و مطالعات اجتماعی شرکت توزیع برق استان یزد آموزش غیر مستقیم در قالب نمایش کودکانه برای سنین دبستان را یادآور شد و گفت: برنامه های هنری دیگر شامل برگزاری کارگاه های نقاشی، مسابقات دانش آموزی و جشنواره های فرهنگی با همکاری اولیاء این مراکز در سطح مدارس برگزار می شود.

فهیمی نقش اثربخش والدین این کودکان در منازل را مورد اشاره قرار داد و گفت: آموزش و پرورش با بسترسازی مناسب در حوزه مدیریت مصرف به عنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی می تواند نقش تاثیر گذاری داشته باشد.

کد خبر: ۳۰۶٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha