۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
داروخانه های قزوین زیر تیغ بازرسی و نظارت قرار گرفت
مدیر اداره نظارت بر داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

داروخانه های قزوین زیر تیغ بازرسی و نظارت قرار گرفت

قزوین- مدیر اداره نظارت بر داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از اجرای طرح نظارت و بازرسی در داروخانه های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، امید کاراگاه صبح چهارشنبه در نخستین نشست مدیران و کارشناسان شبکه های بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین به میزبانی سالن جلسات این دانشگاه از اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی داروخانه های این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه داروخانه های این استان در مدت اجرای این طرح بر اساس فهرست ارسالی بازدید و پایش خواهند شد، افزود: ۲۰۰ داروخانه استان قزوین در این طرح مورد بازدید و پایش قرار می گیرند.

مدیر اداره نظارت بر امور دارو معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه این طرح نظارتی تا ۲۰ آبان ماه سال جاری اجرایی می شود، تاکید کرد: مقابله با کالا و داروی قاچاق یکی از اهداف این طرح است.

کارآگاه با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اجرای این طرح به دنبال پیاده‌سازی الزامات ایمنی دارویی و فرآورده‌های سلامت است، گفت: ایجاد دسترسی عادلانه به مشاوره دارویی و اطلاعات داروها و جلوگیری از بروز تخلفات اقتصادی مانند گران فروشی و احتکار و ... از دیگر بخش های این طرح است.

کد خبر: ۳۰۶٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha