۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
حریق گسترده در واحد میعانات نفتی گرمسار | تهرانی‌ها هم به کمک آمدند
استاندار سمنان:

حریق گسترده در واحد میعانات نفتی گرمسار | تهرانی‌ها هم به کمک آمدند

گرمسار - هاشمی، استاندار سمنان از وقوع انفجار چهارم و حریق گسترده در واحد تولید میعانات نفتی در شهرک صنعتی گرمسار خبر داد.

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه همزمان با بعد از ظهر دوشنبه واحد تولید میعانات نفتی گرمسار واقع در شهرک صنعتی فجر در غرب استان سمنان دچار آتش سوزی شد، تاکید کرد: بلافاصله کارگران کارخانه تخلیه و نیروهای امدادی به محل اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه در ابتدای امر دو کارگر مصدوم شدند، افزود: این کارگران که حدود ۹۰ درصد سوختگی داشتند به بیمارستان منتقل شدند.

استاندار سمنان با بیان اینکه سه انفجار در این کارخانه باعث بروز آتش سوزی گسترده شده بود، گفت: لحظاتی قبل چهارمین انفجار هم رخ داد.

هاشمی با بیان اینکه همه امکانات امدادی استان سمنان برای اطفای حریق و امداد رسانی بسیج شده است، تاکید کرد: از استان تهران هم نیروهای امدادی و آتش نشانی به محل اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه تیم‌های آتش‌نشانی از شهرهای سمنان، سرخه و تی پادکشت، ورامین، تهران و ... نیز در صحنه حضور دارند، افزود: نمی توان گفت که آتش چه زمان اطفا می‌شود ولی نیروهای امدادی در صحنه تلاش خود را می‌کنند.

استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه حادثه در واحد هیدروکربن رخ داده در نتیجه بیم گسترش آن می رفت، افزود: پالایشگاه هیدروکربن دیگری با حدود ۴۰ مخزن در کنار کارخانه دچار حریق وجود دارد که ابتدا تمام تمرکز خود را بر روی عدم گسترش آتش به این منطقه گذاشتیم.

هاشمی با بیان اینکه این موضوع بسیار نیازمند مراقبت بود، ابراز کرد: تا حریق کامل مهار شود، به تلاش‌ها ادامه خواهیم دید.

وی افزود: در این حادثه دو نفر مصدوم و دچار سوختگی شده اند که به بیمارستان انتقال یافته اند.

کد خبر: ۳۰۴٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha