۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
هکرهای حنظله اطلاعات عملیات تروریستی صهیونیست ها را منتشر می کنند

هکرهای حنظله اطلاعات عملیات تروریستی صهیونیست ها را منتشر می کنند

هکرهای حنظله اعلام کردند توانستند اطلاعات بسیار محرمانه ای از عملیات روزهای گذشته به دست آورند و به زودی آنها را منتشر می کنند

به گزارش بازار، هکرهای حنظله اعلام کردند طی هک های گسترده توانستند اطلاعات بسیار محرمانه ای از عملیات روزهای گذشته به دست آورند که در ساعات آینده این اطلاعات را منتشر خواهند کرد.

به گفته هکرهای حنظله عملیات دو روز اخیر مجموعه ای از اقدامات مشترک موساد و واحد ۸۲۰۰ و تعدادی از شرکت های وابسته به رژیم صهیونیستی بوده است. این حمله با آلوده کردن باتری دستگاه های پیجر به نوع خاصی از مواد منفجره حساس به حرارت در کشور سازنده صورت گرفته است!

باتری ها توسط شرکت IIB (باطری های صنعتی اسراییل) در نهاریا به این مواد منفجره آلوده شده اند!

با توجه به حساسیت دستگاه های کشف مواد منفجره به این باتری ها و نیاز به جابجایی آنها در چندین کشور، موساد با همکاری شرکت ویدیسکو اقدام به جابجایی محموله های مذکور کرده است!

شرکت ویدیسکو یک شرکت زیرمجموعه ۸۲۰۰ واحدی است و امروزه بیش از ۸۴ درصد از فرودگاه ها و بنادر در جهان از دستگاه های اشعه ایکس تولید شده توسط این شرکت در واحد امنیتی خود استفاده می کنند که در واقع دارای بک پنجره نفوذ ۸۲۰۰ و رژیم صهیونیستی است. این شرکت می تواند هر محموله ای را که در کشورهایی که از این دستگاه ها استفاده می کنند حذف کند و از کشف خرابکاری جلوگیری کند!

محموله های آلوده با استفاده از Vidisco و پس از سفر از چندین کشور به لبنان رسیده است!هکرهای حنظله مدعی هستند تمامی عوامل دخیل در این عملیات را شناسایی کرده و به زودی تمامی داده های خود در این باره را منتشر خواهند کرد. حنظله همچنین اعلام کرده اند که موفق به هک Vidisco و IIB شده و اطلاعات ۱۴ ترابایتی آنها را افشا خواهند کرد.

کد خبر: ۳۰۴٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha