۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
دشمن صهیونیستی منتظر حملات بیشتر باشد
یحیی سریع:

دشمن صهیونیستی منتظر حملات بیشتر باشد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: عملیات یافا با موشک بالستیک فراصوت انجام و موفق شد سامانه‌های دفاعی دشمن را ناکام بگذارد؛ موشک مسافتی حدود ۲۰۴۰ کیلومتر را در ۱۱ و نیم دقیقه پیمود.

به گزارش بازار به نقل از تلویزیون المیادین، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: یگان موشکی در عملیات ویژه نظامی یک هدف نظامی متعلق به دشمن اسرائیلی را در منطقه یافا ( تل آویو) در فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

وی گفت: موانع جغرافیایی و متجاوزان آمریکایی و انگلیسی و سامانه های راداری و جاسوسی و پدافندی هیچ یک نخواهند توانست مانع انجام واجب دینی و اخلاقی و نسانی یمن برای یاری رساندن به ملت فلسطین شوند و دشمن باید منتظر حملات بیشتر باشد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: فناوری پیشرفته ما قادر به عبور از همه سامانه های پدافندی آمریکا و اسرائیل در خشکی و دریاست و دشمن در آستانه سالگرد هفتم اکتبر باید منتظر واکنش های بیشتر به حملات جنایتکاران خود به بندر الحدیده و ادامه عملیات حمایت از ملت مظلوم فلسطین باشد. موشکی که از یمن به سمت تل آویو پرتاب شد از روی ۲ ناوشکن آمریکایی و ۱ ناوچه فرانسوی که در دریای سرخ فعالیت می‌کردند عبور کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: این عملیات در چارچوب مرحله پنجم انجام شد و اوج تلاش قهرمانان نیروی موشکی ما بود که تلاش های زیادی برای توسعه فناوری موشکی با هدف پاسخ به نیازها و چالش های جنگ انجام دادند.

کد خبر: ۳۰۳٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha