۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
تداوم روند توسعه و افزایش تولید در هلدینگ خلیج فارس
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تأکید کرد

تداوم روند توسعه و افزایش تولید در هلدینگ خلیج فارس

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: چند طرح این گروه در ماه‌های آینده آماده بهره‌برداری می‌شود و روند افزایش تولید محصول و توسعه در هلدینگ خلیج فارس ادامه دارد.

به گزارش بازار، عبدالعلی علی‌عسکری امروز (یکشنبه، ۱۸ شهریور) در بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه افزایش تولید از برنامه‌های مستمر هلدینگ خلیج فارس است، گفت: این شرکت در سه سال گذشته، حدود ۵ تا ۸درصد افزایش تولید محصولات داشته است و این روند افزایش تولید تداوم دارد.

وی به بهره‌برداری از پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس در سال گذشته اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری از این طرح سبب شد خوراک اتان‌پلاس پتروشیمی بندر امام از روزانه حدود ۴۶ هزار بشکه هم‌اکنون از مرز ۹۱ هزار بشکه عبور کند که در افزایش تولید این مجتمع مؤثر است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ادامه داد: پتروشیمی گچساران نیز با حدود یک میلیون تن ظرفیت هم‌اکنون حدود ۶۴ تن در ساعت اتیلن تولید می‌کند.

علی‌عسکری درباره بهره‌برداری از پتروشیمی هنگام که امسال انجام شد، گفت: تاکنون حدود ۴۴ کشتی از محصولات پتروشیمی هنگام بارگیری و به فروش رسیده است.

وی با اعلام اینکه طرح پلی‌پروپیلن ارغوان گستر ایلام نیز تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، خبر داد: طرح پتروشیمی صدف خلیج فارس نیز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید لاستیک در منطقه خاورمیانه تا سه ماه آینده به تولید می‌رسد.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تأکید بر تداوم روند توسعه و افزایش تولید در این شرکت یادآور شد: شرکت‌های زیرمجموعه این گروه محصولات راهبردی و کلیدی در زمینه‌های مختلف همچون پت گرید نساجی و پت بطری برای کشور تولید می‌کنند و این گروه نقش تأثیرگذاری در اقتصاد کشور دارد.

کد خبر: ۳۰۲٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha