۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
هاردفورک چانگ کاردانو فردا انجام می‌شود

هاردفورک چانگ کاردانو فردا انجام می‌شود

بعد از گمانه‌زنی‌ها زیاد، شبکه کاردانو تصمیم گرفت هاردفورک چانگ خود را به جای هفته قبل فردا ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) اجرا کند.

به گزارش بازار، انجمن کاردانو در روزهای قبل اعلام کرد که ارتقای چانگ این شبکه در ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) انجام می‌شود.

این ارتقا، ابزارهای حاکمیتی جدیدی را در کاردانو معرفی کرده و رای‌دهی غیرمتمرکز و فرآیندهای مختلف حکمرانی دیگر را امکان‌پذیر می‌سازد. انتظار می‌رود ارتقای چانگ ۲ ابزارهای حاکمیتی آنچین بیشتری مانند برداشت از خزانه‌داری و مشارکت نمایندگان تفویض‌شده را ایجاد کند.

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، باور دارد که این ارتقا مهم‌ترین نقطه عطف تاریخ کاردانو ⮟ ADA: $۰.۳۴۷۴ و کل صنعت کریپتو محسوب می‌شود. او تاکید کرده است که کاردانو بعد از ارتقای مذکور، به یک تمدن غیرمتمرکز (متشکل از میلیون‌ها نفر در سراسر جهان) تبدیل می‌شود. هاسکینسون خاطرنشان کرد که کاردانو پیشرفته‌ترین سیستم مدیریت بلاک چین، بودجه‌های سالانه، خزانه‌داری و خرد کل جامعه‌مان را بعد از این ارتقا به دست می‌آورد.

پس از اجرای هارد فورک چانگ، کاردانو وارد مرحله نهایی نقشه راه خود یعنی مرحله ولتر می‌شود. در این مرحله قرار است سیستم حاکمیت شبکه کاردانو ایجاد گردد. صرافی‌هایی مثل بایننس اعلام کردند که در صورت بروز هر مشکلی، ممکن است برداشت‌ها و واریزهای این شبکه را متوقف کنند. گفتنی است که این هاردفورک قرار بود هفته قبل انجام شود اما هاسکینسون درباره تاخیر آن اعلام کرد:

جادوی ضرب‌الاجل‌ها این است که افرادی که ارتقاء را جدی نمی‌گیرند، ناگهان می‌گویند لعنتی باید یک کاری کنیم. وقتی آن‌ها بالاخره می‌کنند، ما می‌توانیم هماهنگ شویم.

به نظر می‌رسد بایننس و چند پلتفرم دیگر به زمان بیشتری نیاز دارند تا خودشان را آماده کنند. بنابراین ما آماده باش می‌مانیم. تاریخ بعدی ۱ سپتامبر است.

کد خبر: ۳۰۱٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha