۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
۴۴۵ دستگاه پنل‌ خورشیدی در بین عشایر استان ایلام توزیع شد
مدیرکل امور عشایری استان ایلام:

۴۴۵ دستگاه پنل‌ خورشیدی در بین عشایر استان ایلام توزیع شد

ایلام-مدیرکل امور عشایری استان ایلام گفت: به منظور تامین برق عشایر، ۴۴۵ دستگاه پنل‌ خورشیدی در بین عشایر استان ایلام توزیع شده است.

محمد جواد خانزادی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به نقشی که عشایر در جامعه بر عهده دارند؛ یقینا توسعه پایدار و همه جانبه و خدمت رسانی به جامعه عشایری جزو وظایف همه دستگاه ها است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تامین برق از مشکلات عشایر استان ایلام است، گفت: برای رفع این مشکل، تلاش شده تا از ظرفیت پنل‌های خورشیدی استفاده شود و با تلاش‌های مسئولان مربوطه به ویژه مشارکت شرکت توزیع نیروی برق ۴۴۵ دستگاه پنل‌ خورشیدی در بین عشایر استان ایلام توزیع شده است.

خانزادی با اشاره به اینکه زنان عشایری تاثیر به سزایی بر اقتصاد خانواده دارند، افزود: در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی برای بانوان اقداماتی از قبیل اشتغال زایی برای ۸۷ نفر از زنان عشایر سرپرست خانوار با اعتبار ۷۰میلیارد ریال و برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات عشایر در آذر ماه برای اولین بار در استان صورت گرفته است.

مدیرکل امور عشایر ایلام گفت: برای رفع مشکل تامین آب عشایر استان نیز ۱۴۳۵ مترمکعب آبرسانی سیار در روز و احیای پروژه تامین آب عشایر کولک در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر: ۳۰۱٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha