۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعدوبرق برای اغلب نقاط کشور
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعدوبرق برای اغلب نقاط کشور

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، امروز برای اغلب نقاط کشور شاهد افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق پیش‌بینی شده است و هوای امروز تهران، ابری و همراه با وزش باد خواهد بود.

به گزارش بازار، بر اساس آخرین داده‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز - یکشنبه - در مناطقی از شرق لرستان، شمال و شرق خوزستان، غرب استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری، جنوب غرب اصفهان، برخی مناطق اردبیل و شمال آذربایجان شرقی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

برای روز دوشنبه و سه‌شنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم است.

همچنین چهارشنبه با گذر امواج کم‌دامنه‌تر از بخش میانی از نوار شمالی کشور در استان مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی واقع در تهران و سمنان گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

در ارتفاعات شرق لرستان، شمال شرق خوزستان، جنوب غرب اصفهان و غرب کهگیلویه و بویراحمد رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

روز پنجشنبه - ۸ شهریور - رگبار پراکنده در مازندران، مناطق شمالی البرز، تهران، قزوین و بارش پراکنده در کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری رخ خواهد داد.

قابل‌ذکر است در پنج‌روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک و کاهش کیفیت هوا ادامه خواهد داشت. در سه روز آینده در شمال غرب و غرب کشور نیز افزایش وزش باد انتظار می‌رود.

آسمان تهران امروز کمی ابری تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۶ درجه سانتی گراد و کمینه دما ۲۷ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر: ۳۰۱٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha