۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
تخصیص ۹۲۳ مترمکعب آب برای دامداری های گلستان
معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای گلستان:

تخصیص ۹۲۳ مترمکعب آب برای دامداری های گلستان

گرگان - حاج حسینی معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای گلستان گفت: در چهار سال گذشته 923 هزار متر مکعب آب برای بخش دام تخصیص داده شده است.

به گزارش بازار، حسین حاج حسینی در جلسه کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گرگان اظهار کرد: ما به عنوان دستگاه پاسخ دهنده برای صدور موافق اصولی، در خدمت تخصیص آب برای صنایع دام و دیگر صنایع درحد توان منابع استان هستیم.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای گلستان تصریح کرد: در زمینه تخصیص آب محدودیت داشتیم و با انواع روش ها و ارائه راهکار تلاش کردیم در حد نیاز پاسخگوی بخش های مختلف برای تامین آب باشیم.

وی ادامه داد: در چهار سال گذشته ۹۲۳ هزار متر مکعب تخصیص آب برای بخش دام داشتیم؛ برای اینکه پروژه های نیمه تمام تخصیص آب بلوکه نشود بر اساس دستورالعملی که داریم نهایتا یکسال این تخصیص معتبر است.

حاج حسینی با اشاره به اینکه تخصیص محدودی نیز برای استفاده آب شور داریم، افزود: صنایعی مانند مرغداری ها و با افرادی که با رضایت خودشان امکان استفاده از آب شور را با حفر چاه ها در عمق ۱۵ متری داشته باشند و سرمایه گذار مکلف است با تعهدی که به ما می دهد از دستگاه های آب شیرین کن استفاده کنند.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای گلستان با تاکید بر این مساله که از سال ۸۵ تخصیصی برای آب بخش کشاورزی نداشتیم، یادآور شد: بیشتر تخصیص های بخش کشاورزی برای صنعتی و گلخانه است که میزان آب کمی نیاز دارند.

وی یادآور شد: ظرفیت محدودی ایجاد شده تا برای تامین آب مورد نیاز از ظرفیت آب باران استفاده کنیم.

کد خبر: ۳۰۰٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha