۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۴
انتقال سوابق ثبتی جزیره آشوراده از مازندران به گلستان
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان خبر داد؛ 

انتقال سوابق ثبتی جزیره آشوراده از مازندران به گلستان

گرگان- مدیرکل ثبت اسناد گلستان گفت: پرونده ها و اسناد ثبتی آشوراده از استان مازندان به استان گلستان منتقل شد و از این پس اسناد مالکیت آشوراده در حوزه ثبتی بندرترکمن استان گلستان صادر خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گلستان، عباس جهانی فر اظهار کرد: پرونده ها و اسناد ثبتی آشوراده از استان مازندان به استان گلستان منتقل شد و از این پس اسناد مالکیت آشوراده در حوزه ثبتی بندرترکمن استان گلستان صادر خواهد شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان افزود: به موجب سفر معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استان گلستان و با پیگیری های انجام شده از ناحیه ثبت اسناد و املاک استان و هم افزایی با دادگستری استان پرونده های ثبتی مناطق صیدگاه، کومه نیاز آباد، کومه مختوم قلی، کومه چالا و مزرعه جهانشاهی موسوم به آشوراده از واحد ثبتی بهشهر مازندران به بندرترکمن استان گلستان انتقال یافت و این بدان معناست که صدور اسناد مالکیت آشوراده و امور ثبتی و حقوقی آن من بعد در استان گلستان انجام خواهد شد.

وی گفت: با توجه به توریستی بودن جزیره آشوراده و طرح های گردشگری در آن منطقه، شاهد رشد و شکوفایی منطقه خواهیم بود.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان گلستان بیان کرد: طبق دستور معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ماموریت محوله به معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی سفر کاری به استان گلستان مقرر شده بود تا پرونده ها و اسناد ثبتی منطقه آشوراده ظرف سه روز به استان گلستان انتقال یابد و در همین راستا از همان لحظه هماهنگی و پیگیری های لازم انجام تا این مهم صورت پذیرد.

وی گفت: پرونده های ثبتی پلاک ۱۰ اصلی بخش ۱۸ ثبت بهشهر و فروعات مربوطه از پلاک ثبتی مذکور از واحد ثبتی بهشهر استان مازندران به واحد ثبتی بندرترکمن استان گلستان انتقال یافت.

گفتنی است، طی سفر دکتر بابائی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استان گلستان مقرر شده بود تا ظرف سه روز کاری پرونده و اسناد ثبتی منطقه آشوراده حسب مصوبه هیات وزیران موضوع تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری از استان مازندران به گلستان انتقال یابد و این مهم امروز محقق شد.

کد خبر: ۳۰۰٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha