۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
آغاز بارگیری خودروها از کارخانه مدیران خودرو به مقصد نمایندگی ها
بازار خبر می دهد؛

آغاز بارگیری خودروها از کارخانه مدیران خودرو به مقصد نمایندگی ها

گروه صنایع خودروسازی مدیران خودرو پس از رفع موانع، از روز گذشته اقدام به آغاز بارگیری خودروها و تحویل به مشتریان کرده است، خودروها پیش از تحویل بازبینی و بررسی می شوند.

بازار؛ گروه خودرو: گروه صنایع خودروسازی مدیران خودرو پس از رفع موانع، از روز گذشته اقدام به آغاز بارگیری خودروها و تحویل به مشتریان کرده است. بنابراین روند مذکور با ارسال خودرو از سوی کارخانه به مقصد نمایندگی ها به طور مداوم انجام خواهد شد.

باتوجه به اینکه دغدغه بسیاری از مالکان خودروها آسیب احتمالی به خودروها به دلیل حضور در پارکینگ این خودروساز بود، مدیران خودرو براساس یک برنامه ریزی پیش از ارسال خودرو از کارخانه سه مرحله بازبینی انجام خواهد داد؛ نخست اینکه مدیران خودرو پیش از بارگیری خودرو در کارخانه بازبینی انجام می دهد. دوم اینکه زمان رسیدن خودرو به نمایندگی، بازبینی محصولات توسط نمایندگی مدیران خودرو انجام می شود. سوم اینکه در زمان تحویل خودرو به مشتری، مشتریان می توانند هر نوع نقص را اعلام و تعمیرات لازم انجام شود.

رعایت این سه نکته از سوی گروه صنایع خودروسازی مدیران خودرو با هدف جلب رضایت مشتریان و بهبود عرضه خودرو انجام شده است.

کد خبر: ۲۹۸٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
      1 0
      آقای مدیر مدیران خودرو قرار داد من لا شما ۹۰ روز کاری هست که با حساب و کتاب خودتون شده ۵ ماه و دوباره باز هم ۲۰ روز از اون گذشته هنوز ماشینو ندادین و الان ۲ماهه که از بیمه اش میگذره چطوری جبران میکنید لطفا پاسخ دهید