۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
انتقاد کارشناسی از مدیران هزینه های سنگینی به همراه دارد
رئیس خانه صنعت گلستان:

انتقاد کارشناسی از مدیران هزینه های سنگینی به همراه دارد

گرگان- رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: انتقاد کارشناسی از مدیران هزینه های سنگینی به همراه دارد زیرا ضعف مدیریت خود را در سیستم نمی پذیرند.

به گزارش خبرنگار بازار، رمضان بهرامی پیش از ظهر پنجشنبه در آیین بزرگداشت روز صنعت و معدن در گلستان، با اشاره به روز ملی صنعت و معدن، اظهار کرد: در حالی برای صنعت و معدن جشن می گیریم که حال تولید و صنعت خوب نیست.

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان با اشاره به برخورد سلیقه ای مدیران دولتی، یادآورشد: انتقاد کارشناسی از مدیران هزینه های سنگینی به همراه دارد و ضعف مدیریت خود را در سیستم نمی پذیرند این در حالی است ک انتقاد برای اصلاح امور است نه تخریب افراد.

وی گفت: ناترازی انرژی یکی از عمده ترین چالش های تولید محسوب می شود؛ در حال حاضر برق چندین شهرک صنعتی در گلستان قطع است.

بهرامی با اشاره به این موضوع که فضای کسب و کار در حوزه تولید در شرایط خوبی قرار ندارد، بیان کرد: عدم حمایت سیستم بانکی از تولید، عدم توجه به شعار سال و تحقق آن توسط دستگاه های متولی، تعدد سامانه ها ثبت اطلاعات و تصمیمات غیر کارشناسی و خلق الساعه بخش دولتی از اساسی ترین مشکلات عرصه تولید بوده که می توان به آن اشاره کرد.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان، با اشاره به ثبات بازار سکه و ارز بعد از شهادت رئیس جمهور، یادآورشد: ثبات نرخ بازار سکه و ارز در یک ماهی که رییس جمهور نداشتیم نشان‌دهنده این است که اگر برخی مدیران بخش نامه صادر نکنند ثبات بیشتری در اقتصاد خواهیم داشت.

به گفته رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان، ای کاش حوزه اختیارات وزیر صمت بیشتر بود تا برای رفع مشکلات صنعت و تولید التماس نکنیم.

بهرامی با بیان اینکه کاش مدیران دولتی نگاه رییس جمهور شهید را در عرصه تولید دنبال کنند، یادآورشد: مدیران بر حسب وظیفه و رفع موانع به مردم خدمت کنند.

بخش تولید و صنعت تاوان تامین برق شبکه خانگی را می پردازد

وی با اشاره به بحران انرژی در کشور و گلستان، گفت: سهم برق مصرفی صنعت و تولید در استان بین پنج تا هشت درصد است اما تاوان ناترازی انرژی و تامین برق شبکه خانگی را باید صنعت بپردازد.

به گفته بهرامی، کسانیکه امروز بر مسند ریاست یک سازمان یا وزارتخانه تکیه زده‌اند را نمیتوان مدیر خواند زیرا هیچ بحران و مشکلی را در حوزه تولید و صنعت مدیریت نکردند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان ادامه داد: خسارت تعطیلی هر واحد تولیدی به علت کمبود انرژی روزانه پنج میلیارد تومان بوده این در حالی است که هیچ یک از دستگاه ها برای جبران این خسارت قدمی برنمی‌دارند.

وی اضافه کرد: ۹۰ درصد منابع مالی در حوزه تولید به ۱۰ درصد افراد تعلق می گیرد و هیچ کس پیگیر این انحراف منابع در تولید نیست.

بهرامی با بیان اینکه بانک ها اعتقادی به تولید ندارند، گفت: بانک ها منابع و تسهیلات خود را در اختیار کسانی قرار می دهند که در عرصه تولید حضور ندارند.

وی از نمایندگان مجلس خواست تا قوانین مزاحم کسب و کار را اصلاح کنند تا فضای فعالیت در عرصه تولید و صنعت مساعد شود.

کد خبر: ۲۹۸٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha