۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
دوج کوین به زودی یک به‌روزرسانی مهم را اجرا می‌کند

دوج کوین به زودی یک به‌روزرسانی مهم را اجرا می‌کند

توسعه‌دهندگان دوج کوین به خاطر مسائل امنیتی اعلام کرده‌اند که به زودی یک به‌روزرسانی مهم را اجرا خواهند کرد.

به گزارش بازار، توسعه‌دهندگان دوج‌ ‌کوین آپدیت Dogecoin Core ۱.۱۴.۸ را به زودی اجرا خواهند کرد. این به‌روزرسانی بر افزایش تکرارپذیری فرآیند کامپایل تمرکز دارد و روی تقویت امنیت و قابلیت اطمینان شبکه دوج کوین تاثیر زیادی می‌گذارد.

همان طور که گفته‌ شد، آپدیت Dogecoin Core ۱.۱۴.۸ به زودی انجام می‌شود. کلاینت Dogecoin Core برای چندین عملکرد شبکه دوج کوین از جمله شرکت در شبکه، اعتبارسنجی تراکنش‌ها و رله (Relay) آن‌ها خیلی مهم است. همچنین قابلیت نگهداری کلید موقع انجام تراکنش‌ها را دارد.

توسعه‌دهندگان دوج‌ ‌کوین تاکید کردند که کاربران در حال حاضر بدون داشتن‌ توانایی حسابرسی هر خط کد، باید به یک شخص دیگر برای کامپایل کلاینت اصلی اعتماد کنند. این فرآیند ریسک زیادی دارد؛ چون زیرا یک فرد غیرقابل اعتماد می‌تواند به طور بالقوه یک اکسپلویت را وارد نرم افزار کند. چنین آسیب‌پذیری‌هایی می‌تواند کلیدهای خصوصی یا هویت کاربران را فاش کند و عواقب شدیدی مثل تراکم شبکه یا حتی تصاحب کامل آن را در پی داشته باشد.

افزایش امنیت شبکه دوج کوین

برای رفع این نگرانی‌ها، به‌روزرسانی Dogecoin Core انجام می‌شود تا نیاز به شخص ثالث مذکور از بین برود. این به‌روزرسانی اطمینان حاصل می‌کند که کاربران مجبور نیستند کورکورانه به کسی اعتماد کنند. بعد از این آپدیت، چند توسعه‌دهنده می‌توانند بازتولید یک خروجی یکسان را با کد و کتابخانه‌های وابسته یکسان انجام دهند. در نتیجه شفافیت و امنیت فرآیند توسعه دوج کوین شفاف‌تر می‌شود.

این رویکرد امنیت شبکه دوج‌ ‌کوین را تقویت کرده و اعتماد جامعه آن افزایش می‌دهد. به عبارت دیگر کاربران مطمئن می‌شوند که نرم‌افزار آن‌ها امن است و دستکاری نشده است. شایان ذکر است که قیمت دوج کوین ⮟ DOGE: $۰.۱۰۷۹۴ در حال حاضر در محدوده ۰.۱۰ دلار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶ درصد کاهش یافته‌ است.

قیمت دوج کوین

قیمت دوج کوین

کد خبر: ۲۹۸٬۲۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha